7 noiembrie 2009

Zilele bune sunt urmate de zile proaste!


Cum sa'ti faci nervi de la prima ora?De cum te trezesti?Cum e posibil asa ceva?De ce exista astfel de oameni care se baga in seama cu tine vrei nu vrei?De ce trebuie sa puna atatea intrebari?De ce nu te pot lasa in pacE?De ce au impresia ca te intereseaza ceea ce au patit,ce probleme au ei?
Sincer nu ma intereseaza viata ta..ce vrei tu sa faci sau ce ai facut..sau ce nu vei face!!!
Vreau doar putina liniste!!
Nu ma simt in stare sa port o conversatie cu tine de cum m'am trezit!!
Poti intelege chestia asta??
O sa am o zi de kakat si numai din cauza ta!!Deja am o migrena!!
Nu pot concepe astfel de lucruri..nu vreau si gata!!
Va rog lasatima...

DAca joi am luat 3 de 10 si m'am bucurat enorm..vineri mi'a picat cerul in cap cand am luat 3 la mate..ma asteptam la asa ceva..insa ceva in mine parca imi spunea "o sa fie ok..speranta moara ultima..poate poate..se nimereste un 4"(e ceva mai mult totusi)..insa nu a fost sa fie..

Nu mereu ai noroc..Numai vreau sa dau iar olimpiada la mate..Numai vreau!!Nu am chef de nimic..maine e ziua mea..[:">]Stiu ca nu va fii ceva spectaculos..dar ma astept macar sa primesc si eu ceva(chiar daca nu e zi de nastere ci doar de nume)Eu inca visez..

Visez la acele lentile albastre minunate.PE care poate o sa le primesc..(candva)..visez la acel tatuaj minunat pe care vreau sa mi'l fac(al doilea)..visez la acele unghii false minunate(intr'o zi cu soare..voi avea banii necesari)..visez la telefonul ala cu touch si ruoz(pe asta sper ca maine sa'l primesc)..Ce sa fac..sa visezi e gratis..ma rog ca la un moment dat sa le primesc totusi!!

La multi ani mie pentru maine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu