2 noiembrie 2009

Sentimente obscure


Nu stiu de ce dar au trecut atatea evenimente importante pe langa mine..am asistat la ele..insa nu le’am asternut pe o “foaie” de hartie.Cu riscul de a ma repeta..Tzin sa mentionez si de data aceasta..ca nu stiu ce’i cu mine de la un timp pur si simplu mi-am pierdut interesul de a mai scrie..de a mai citi o carte..de a comunica cu multe persoane..Nu e bine sunt constienta de lucrurile astea..insa nu pot fi altfel..incep sa ma obisnuiesc sa fiu singura..
1.De ceva timp m-am impacat cu ratonita..era si timpul a fost o cearta prosteasca intre noi..am stat si m-am gandit ca nu are rost ca o “inculta” sa ne strice prietenia..ar fii fost culmea..
2.Cu “L” nu am mai vorbit de cev vreme..asta nu pentru ca vreau eu ci pentru ca asa a fost sa fie..nu mai tinem legatura..S-a skimbat..poate ca si eu ..asta este vedem ce o sa se intample pe viitor.
3.E un baiat foarte dragut..pacat ca e mai mic..dar pur si simplu balesc cand il vad..omg...nu vreau sa intru in discutii interminabile si incoerente!!Ahhh..
4.Am avut o discutie foarte interesant cu “G”..cei drept pe mess..pentru ca “live” nu deskidem nicioadata acest subiect..Sincer mi-a fost mai usor asa..insa nu am avut ocazia de a-i spune in totalitate tot ceea ce aveam ep suflet..Ce-i drept si el la randul lui a fost uimit de ceea ce i-am marturisit..acum cred ca a fost prea tarziu pentru a-i spune acele chestii.acum nu-si m-ai au nici un rost..dar macar sa aprecieze faptul ca am fost sincera!Nici numai stiu exact tot ce i-am spus..am perdut si arhiva ca nu selectasem sa se salveze..asa ca..Nu stiu trebuie sa lamurim anumite chestii cat mai repede..deja e cam tarziu..dar..ma voi simti eu mai bine!
Ar mai fii multe de spus dar sunt lucruri (intime) si sunt de parere ca nu trebuie sa stie toata natiunea ce si cum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu