3 noiembrie 2009

Ionu' matii!!

E incredibil cat de inconstienta pot fii uneori!!!Am avut de citit destul de mult pe timpul verii..iar eu ce am facut?..m'am distrat..(si muncit asta e alta treaba..alta discutie)..nu am citit nimic nimic.Si acum ce greu imi e cand am romane de 500 de pag. de citit intr'o saptamana!!Da eu ce sunt frate?Sa citesc o carte de 500 de pagini sa'mi fac si temele la fiecare materie sa'mi invat la toate..plus ca mai fac si eu parte dintr'o familie..nu??Hello!!!Ok am inteles a fost greseala mea ca nu am citit cand a trebuit..dar nici asa..pentru ca nu sunt un robot sa le poata face pe toate in cateva ore..Nu pot!!Recunosc este vina mea..si mi'o asum cu cea mai mare responsabilitate..sunt constienta ca atunci cand ma va asculta..va trebui sa raspund din Ion..dar ne stiind am sa'i spun teoria chibritului de pe sticla de bere(ex).
Sunt foarte stresata..trebuia pana azi sa citesc tot insa eu nu am ajuns nici macar la capitolul 3 din prima parte!!
Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu