14 noiembrie 2009

Nu se poate..!


Iti multumesc din suflet pentru sentimentele ce le detii pentru mine.
Inima ta nutreste acele lucruri minunate pe care le poti simti pentru o persoana.Acea tresarire,taierea respiratiei,bataile inimii incontrolabile,acei fluturashi in stomac,acel sentiment ca trebuie sa fii acolo cand are nevoie..
Insa...pe langa toate aceste lucruri imi pare sincer rau ca ceea ce simti tu nu e reciproc.
Imi cer iertare ca eu sunt acea persoana care nu te poate iubi asa cum meriti.Nu te pot vedea mai mult decat un frate..ma gandesc si la tine ..pentru ca nu vreau sa suferi.Nu vreau sa fac nenorocita greseala de a te dezamagi.
Macar apreciaza faptul ca ma gandesc si la tine..la sentimentele tale..si ca nu sunt egoista si incapabila de a'mi tine persoanele dragi aproape.
Gandestete ca ar fi fost ingrozitor sa te dezamagesc asa cum probabil s'ar fii intamplat daca acceptam.
Ar fii fost mult mai rau decat raspunsul meu radical "NU".Imi esti un amic adevarat..ai fost langa mine cand am avut nevoie..mi'ai suportat toate crizele de nervi...ai stiu sa ma calmezi..ai stiut sa ma faci sa rad si pentru toate astea te admir din suflet pentru ceea ce esti ca om in general si apoi ca amic!!
Sunt 2 sentimente contradictorii si acelea fiind de bucurie dar si tristete!!
Sunt sigura ca vei intalni pe cineva care sa te merite intradevar si care sa fie capabila sa'ti ofere dragostea de care tu ai nevoie!Mult succes!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu