2 noiembrie 2009

Si crizele de nervi sunt bune la ceva!

Sunt mandra de mine!Azi am descoperit inca ceva...un lucru bun la mine..dar si un pic ciudat..Cand sunt nervoasa folosesc un vocabular diferit,unul chiar special..
Si aici nu ma refer la injuraturi sau ceva de genu..
M-am convins azi..ca pot fi si o altfel de persoana..Nervoasa tremurand din toate incheieturile..dar cu un vocabular adecvat si bine proportionat.Am stiut ce cuvinte sa-mi aleg...mi-am dat drumul la gura..si daca cineva ma auzea in momentul respectiv vorbind asa..puteau sa jure ca nu eu eram cea care vorbeste asa..Nu stiu de ce dar de la un timp folosesc un vocabular impunator..care totusi ma ajuta sa ma calmez in situatii extreme.
A trebuit sa trec printr-un moment destul de neplacut pentru a-mi da seama de asta..nu-i nimic niciodata nu este prea tarziu..
Azi mi-am depasit anumite bariere care era intre mine si "Domnu" si i-am spus niste lucruri care nu credeam ca am sa i le spun vreodata..nu m-a interesat reactia pe care o va avea atunci cand va auzi..insa m-am simtit mai bine spunandu-i aceste lucruri..Nu cred ca a inteles mare lucru din ce i-am spus..asta rezultand si din fraza pe care a rostit-o la 5 minute dupa ce am inceput sa-i spun cam tot ce aveam pe suflet..aceasta constand in :"Foloseste un limbaj de cartier sa inteleg si eu, nu ifosele astea si mai rar ca nu tin pasu'.."
Bravo..ce pot sa spun..Destul de greu..
E de inteles..
Concluzia:
"Nu pot sa cer prea multe de la el din moment ce niciodata nu se tine de promisiune"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu