22 noiembrie 2009

Ma vei ierta vreodata??



Nu merit nimic din toate astea..nu sunt demna de sentimentele tale..esti prea bun cu mine si Nu merit..acest tratament din partea ta.E numai vina mea..ai renuntat practic la visul tau pentru niste nenorocite de cuvinte pe care le'am spus la nervi.Nu trebuia sa faci asta..

Sunt o nenorocita...Cu toate ca nu am facut'o cu rautate..nu aveam de unde sa stiu ce va urma dupa asta..nu stiam de ce plecasei...nici macar tu nu stiai...Trebuia sa tac..sa numai zik nik...dar nu m'am putut abtine..eram prea stresata...cu nervii la pamant..primele cuvinte care mi'au venit in cap ti'i le'am spus si nu trebuia..

Cea mai mare greseala din viata mea am facut'o la momentul respectiv..Imi pare atat de rau..Ce a fost in capul meu atunci?De ce trebuie sa te dezamagesc de fiecare data..nu meriti nimic din ceea ce'ti fac..Esti prea bun cu mine..si imi ierti toate impertinentele toate crizele de nervi..toate insultele..si asta doar pentru ca [...]Nu exista nici o modalitate prin care as putea sa ma revansez..Sau..ar exista..dar nu pot s'o fac..imi pun in cap de multe ori "azi..o voi face".. insa nu pot pur si simplu nu pot...ma razgandesc pe ultima suta de metrii..nu pot s'o fac si cu asta basta...

Imi pare sincer rau ..si nu ma voi ierta niciodata pentru ceea ce am facut aseara!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu