29 noiembrie 2009

Senzatii tari!!!


Am iesit din scara..ploua...am tras fermoarul la geaca si am luat'o la fuga...Nu vroiam sa o fac sa ma astepte..nu vroiam sa dau de banuit ka eram ceva mai departe decat ar fii trebuit...dupa 5 metrii..am dat sa o i'au prin gang..am dat de o femeie imi parea mai in varsta ku o fusta lunga tinandu'si haina ku mainile..avea ceva pe cap..ceea ce m'a speriat foarte tare au fost ochii ei care erau lipsiti de iris..erau perfect albi si iesiti din orbite..s'a oprit pentru 2 secunde..s'a uitat la mine..insa nu am mai apucat sa'i urmaresc miscarile pentru ca ma luat'o la fuga si mai rau de frica..
Sunetul scos de respiratia greoie ma inspaimanta si mai rau..aproape de bazin m'am oprit...numai sunt in stare sa alerg...
Mi'am pierdut antrenamentul...am inceput sa merg normal..insa din ce in ce mai mult grabeam pasul..aveam impresia ca ma asteapta de o vesnicie...trecusem de blocul lui "B"...simteam ca plutesc...nu'mi mai puteam controla mersul...am avut o tentativa de a'mi pune gluga in cap dar nici o sansa am lasat'o la locul ei..la scara la "M" ..era cineva de la departare parea ca are parul lung si ca aea alte trasaturi...insa cand m'am apropiat...era total invers..baiatul avea parul scurt..si il si cunosc...ma uitam la el..nici nu vreau sa'mi imaginez ce fata aveam...ku parul ud..ochii foarte rosii ii simteam pe jumatate inchisi..mersul de mare betziva..cu siguranta si'a dat seama ce aveam..el stie mult mai bine ca mine!
Am ajuns in scara stiu ca ma sunat'o pe "L" i'am spus ca sunt praf...i'am spus ca m'am speriat de femeia aia..a inceput sa rada..oricum nu eram constienta de ceea ce zic..nu eram coerenta..
A ajuns..am uracat in lift..si cand am vazut ke fata am nu mi'a venit sa cred..bine ca nu si'a dat seama...dar nici nu m'a intrebat nimic..aberam total ziceam ca vreau sa fac ceva..ma trezeam ca era total aiurea..mi'am bagat capul in frigider am luat ceva la intamplare si am mancat..apoi ma uitam la desene..
Ma umfla rasul..de ce fetze aveau..insa incercam sam a abtin..
Ma gandeam cand am uracat cu ea in lift ca poate ma miroase..dar nu...a fost bine..
Nu'mi mai controlam gatul...
A fost aiurea...doar de 5 ori am luat..si mi'a pus capac..
Dar a fost marfa..
Numai luasem de vreo 2 luni si ceva..cred..numai stiu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu