5 noiembrie 2009

Am o viata de care trebuie sa ma ocup!


Numai suport frate..numai pot...atata scoala ca'mi iese si pe nas!!Dute frate numai am timp deloc de mine..ce sa fac daca in vacanta nu am citit..acum suport consecintzele..citeste Coco intr'o saptamana romane de cate 200-500 de pagini..Bravoo..!!
Ce inseamna asta ca eu cand vin acasa direct in camera sa citesc?Sa'mi fac teme?Sa invatz? Frate opritiza va rog frumos!!!Mii se face rau!
Mai am si eu viata personala de care trebuie sa ma ocup..Mii se pare ceva normal?Da eu nu sunt om?Ai impresia ca daca am doar 16 ani nu am alte griji decat invatatul??Ei bine va inselati AMARNIC!
De unde vine vorba asta tampita "esti copil ce griji ai tu?ai servici?ai facturi de platit?copii de tzinut la scoala?guri de hranit?Tu nu ai altceva de facut decat sa inveti"
Dha de parca de restu' te'ai ocupa tu!
Niste cretini..ne baga carte pe gat cat mai multa ca nu ne suparam da ce "pnm"... suntem roboti?
Si materii chiar nefolositoare!!
Ce'mi trebuie mie logaritimi?Ce'mi trebuie mie catene de carbon..alcanii?Ce'mi trebuie mie legea lui boyle-mariotte,gay-lussac,charles?Ce'mi trebuie mie sa stiu toate denumirle plantelor in latina..[gr].[it]..[fr]..
Nu ma ajuta cu nimic in viata!!!Nu intelegeti??
Acum ceva timp eram de parere ca psihologia este ceva super ok..si mi'ash fii dorit sa dau la psihologie(bine aveam de ales intre teatru,jurnalism si psihologie)..dar acum cand vad ce kkt este numai ..mi'am skimbat complet parerea..
Si acum am "parerea aia de rau" pe suflet:(
Mrg..cert este ca sunt cu nervii la pamant..numai am timp de nimic..
Vreau sa invat de dimineata:((
E altceva...oFF!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu