25 septembrie 2009

Week-end cu "Ion"

HeY...E sfarsit de saptamana..inceput de week-end...chestia asta ar trebui sa ma bucure..dar nu stiu dc nu am acel sentiment..azi am avut o zi de rahat...mi'am facut nervi de cum m'am trezit..
Si m'au tot enervat si m'au tot enervat anumite persoane care nu se simt bine daca nu fac asta..si am ajuns in culmea disperarii!!!Va rog eu macar stricati'mi ziua spre seara nu de cum m'am trezit..va roog ..am si eu dreptul la o viata linistita..
Atmosfera de la scoala e deplorabila..am inceput sa plang in ora de fizika nici macar eu nu stiu dc..e bine ca nu a obs nimeni:))..Insa partea cea mai buna din toata ziua a fost ora de bio cu directoarea..deci..femeia asta e super de treaba sincer nu m'am ferit cu absolut nimic fata de ea am vorbit foarte deschis..
Despre sex,curve si alte chestii:))
A fost caterinca maxima..!
Cred ca nu o sa fac nimic week-end'ul asta..am sa stau toata ziua in pat sa citesc..sa citesc si sa citesc..poate reusesc sa ajung la jumatea cartii ("ion") ceea ce nu prea cred..
Dar in fine akm vreau o tzigare si nu am cum sa fumez..
2 saptamani de scoala s'au dus lejer...si asta nici macar n use poate numi inceput :))
Ceea ce va urma va cel partea cea mai interesanta..!Abea astept sa curga cu 2 =))
Nuuuu glumesc doamnee fereste pei ma spanzura mama daca ma duc iar la olimpiadele alea speciale care se dau in toamna [-x
Nu nU Nu!!!
cATEgoric nu!!
RAManem la partea cu invatzatul si trecutul clasei fara probleme:))
Si acum...va las..paaaaa!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu