19 septembrie 2009

Plecati!

Mi'e frica..Incep sa cred ca cei de langa mine..persoane dragi.."prieteni" incep a ma dezamagi treptat..incep a ma departa de ei..incep a ma face sa numai am incredere in ei..incep a ma sfida si ei la randul lor!Cred ca o i'au razna..


Imi doresc o alta viata...imi doresc atat de multe incat tind sa cred ca nu se vor indeplini niciodata..vreau altceva..Vreau un nou inceput..Vreau o viata fara probleme..vreau o viata fara VOI!

Voi astia care ma incurcati!

Incerc sa'mi imaginez ca toti sunteti niste marionete..ca va pun eu unde trebuie pentru cat timp este nevoie.Din partea mea v'as pune intr'o cutie neagra pentru tot restul vietzii mele foarte departe de mine!

In ultima vreme am numai postari de genu..Si asta numai din cauza voastra!M'am saturat pana peste cap de vorbele voastre de gesturile voastre..de voi in general nu va mai suport!!Vreau sa dispareti din viata mea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu