15 septembrie 2009

inceputuri si ..nimicuri!

Am atatea de zis si nici nu stiu cu ce sa incep..nu am mai scris nimic..incep sa imi pierd interesul..am multe idei in cap...toate navalesc una peste alta care mai decare mai nastrusnika..numai inteleg nimic sincer..vreau sa astern toate aste imagini...aceste cuvinte..insa ar fii ceva fara noima.. Sunt un om mare cu suflet de copil..Ce nu intelegi?


Sunt atatea chestii pe care ash vrea sa le pot impartasi dar nu cu toata lumea..sunt chestii care nu le pot spune..sunt lucruri la care trebuie sa ma gandesc de 2 ori inainte de a face vreo miscare..


CeI cU voi?A'ti luat'o razna?Cat sa mai pot si eu cu toate astea..o mie de probleme aveti o mie mii le puneti in bratze si imi spune'ti "descurcate"..sau "ajutama"..dar eu ce sunt???


Crucea Rosie sa va ajut pe toti?Sa va ajute cine poate cu adevarat cine isi doreste..l'e mai am si eu pe ale mele..V'a trebui sa scot dosarul cu problemele mai vechi...a venit momentul sa incep sa mai rezolv din ele...SuNT multe momente frumoase din trecut..p care ash vrea sa le mai traiesc o data..imi e dor de acele momente frumoase!


Te'am vrut inapoi..te'am avut..dar nu stiu pentru cat timp te voi mai avea..nici unul din noi nu face nimic in privintza asta si nu inteleg de ce?Suntem 2 prosti...la asta va trebui sa ma gandesc serios ce'i de facut si sa fac ceva in privintza asta..altfel se alege praful again..and again..

Cu "..." nu a mers nici nu voiam asta defapt nici unul din noi..Next! Si ce conteaza..de parca i'ar pasa cuiva...
Ma gasesti pe boulevard of brocken dreams!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu