27 septembrie 2009

Nimeni nu intelege!

Au inceput sa'mi reproseze faptul ca numai dau nici un semn de viata.Un telefon..pe mess sunt dar nu vorbesc cu nimeni...de intalnit nu ne mai intalnim.."ea" si'a facut alti prieteni(ma rog si'a reluat relatiile pe care le avea de ceva timp)...incepem sa facem ambitii una cu alta si nu e bine.
DaCA ii spun ca am revenit la depresiile alea urate pe care le aveam demult..trebuie sa dau explicatii si nu am chef..nu am chef de vorba ..nu am chef sa ies..poate doar sa iau un pik de aer sa fumez o tigare si inapoi acasa...Ma sperie gandul ca maine trebuie sa ma duc la scoala sa vad atatea fetze roind in jurul meu ..copii ce tipa..rad..plang..se bat..alearga..
Sunt prea multe pentru mine.Vreau liniste ma vreau doar pe mine si lucrurile mele..
Vreau sa stau ...sa stau..sa stau..sa citesc o carte buna..sa vad un film..vreau ca muzica sa imi inunde urechile cu volumul la maxim...sa fumez cate o tzigare...nimic mai mult
Cer prea multe?Eu nu cred..Ce?Fiecare din noi avem momente cand simtim nevoia de a fii singuri...
Respiratia se ingreuneaza..melodia este spre sfarsit..oboseala se acumuleaza..vreau sa dorm si nu pot...
Vreau sa dorm o saptamana..sa nu ma trezesc sa nu vad pe nimeni sa nu aud pe nimeni..doar eu si cu mine:))
Straniu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu