7 septembrie 2009

Ce e viata?

Am trecut cu brio la Olimpiada!Era ceva normal!A trecut ceva timp ..ash fii vrut sa scriu multe dar in ultima clipa m'am razgandit..ori nu am avut timp..ori nu am avut chef..ori nu mi'a mers "tigaia asta " de pc..ori nu stiu..
Ma rog..important este ca am trecut si peste asta..scoala se apropie cu pasi repezi..si eu nu stiu cum sa ma distrez mai mult...fiind constienta ce ma va astepta anul asta .
Mi'am dorit atatea lucruri..dar nu am facut nimic pentru a le avea..
Da stiu greseala mea!Nu stiu cat de coerent este acest text..dat fiind ca ascult Parazitzii in timp ce scriu...nu stiu daca are vreo legatura una cu alta..daca am gresit ceva!Dar cui ii pasa??
Ma deprima ploaia asta continua!:(Vreau afara vreau pe cineva sa ma stranga in bratze si sa emane multa caldura si dragoste doar pentru mine!
Poti sa razi cat vrei Nu'mi pasa .!Nu'mi pasa pentru ca stiu ca esti un/o retard/a.
Pa ratonilor!Vizionare placuta in continuare!
_|_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu