21 septembrie 2009

Plimbari,pisi,papushei,poze si alte chestii!

Ieri am fost cu pisi in "Orash" ca fetele:))
Pentru inceput am fost la Institutul Cultural sa vedem expozitia de FotoJurnalism..mi'a parut rau ca nu era nimeni acolo..asta pentru ca a fost duminica si nimeni nu lucreaza duminica..apoi am mers sa ne plimbam..am vanat cativa papushei unu dintr'un restaurant..unu dintr'o masina si au mai fost 1 sau 2 ..:D
La Piata Revolutiei..a fost un concert sustinut de elevii Liceului George Enescu ,concert organizat in cinstea lui..a fost magnific mi'a placut la nebunie..Am vorbit cu pisi sa mergem la Opera intr'o zi ..si la o piesa de teatru ..uhh abea astept!



[...]

Ceva mai tarziu...ora 3:34 (toiul noptii):nu pot sa dorm si asta din cauza nenorocitei de idei pe care a avut'o G. de a merge la Mc sa bemo cafea.Nu mi se intampla asta frecvent pentru ca am observat ca de la un timp..cei drept indelungat..nu'si mai face efectul doza mare de cofeina din pepsi..iar cafeaua de cele mai multe ori doar gustata nu prea are nici ea vreun efect...Nu obisnuiesc sa beau cafea decat foarte rar si aia facuta la esspresor cu mult lapte si foarte dulcee!!


Ma uit la "Spider Man" pe PROtv..cred ca e a 3 a oara cand il vad dar nu asta conteaza..Ma enerveza faptul ca nu pot sa dorm.Sormea e prea obosita pentru a'mi simtzi greutatea picioarelor..pentru a auzi tv'ul asurzitor sau zgomotul facut de taste!


S'a trezit si tata,am auzit usa de la sufragerie..isi urmeaza siesta de dimineatza ca un om obisnuit..am stins repde tv'ul asta pentru a'l scuti de o treaba..de obicei are grija sa vina sa'mi stinga televizorul :))!
Imi este foarte cald iar sormea imi provoaca o stare de mancarime pentru ca e prea linistita..nu sa mai miscat de 2 ore cred...oare mai respira???:O

Da :)) mai respira...Incep sa mi'i se inchida ochii cred ca o sa adorm..ce bineee!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu