20 septembrie 2009

Tu stii sa'ti ceri scuze?


Este foarte important sa stii sa'ti ceri scuze la momentul potrivit persoanei potrivite alegandu'ti o tonalitate a vocii potrivita.Este adevarat..eu nu prea imi cer scuze..asta din vina parintilor..cred..pentru ca nu m'au invatat asta..sau poate ca eu nu am vrut sa bag la cap..dar nu asta conteaza..iar daca o fac e superficial..nu vine chiar din adancul sufletului..nu stiu incep sa cred ca devin o prefacuta..intra'devar am mai multe fete dar ..parca asta ma macina foarte tare...de ce nu imi pot cere scuze(iertare)?nu pot si nu pot..si gata ce ai tu cu mine?Nu'mi sta in caracter...


Dupa cum se stie..ieri am avut o zi..groaznica..am plans toata ziua..pana la un moment dat stateam si ma gandeam de ce plang..deja motivele mele disparusera..pur si simplu..lacrimile mele curgeau pe fata'mi trista...si nu mai gaseam motiv pentru care plang..unul din ele era stiut...plangeam de nervi...nervi facuti de cineva..Insa acea persoana..a stiu sa ma faca sa'mi revin...chiar aveam nevoia sa ies un pik afara..voiam o tzigare neaparat..voiam sa simt adierea vantului..racoarea toamnei..in casa deja numai puteam respira..A fost groaznic numai vreau sa trec prin asemenea momente pentru o perioada foarte lunga de timp.

SpER..ea si'a cerut scuze cu toate ca nici ea nu era vinovata cu nimic..sau poate putin:D
Am fost in parc..ne'am plimbat..am mers atat de incet incat mii sa parut ca au trecut ani pe langa noi..intra'devar nici nu'mi mai amintesc la ce ora am iesit..cert este ca la 23 am ajuns akasa..era prea frig pentru a rezista..
Am ajuns acasa si am mai stat cu ai mei vorbind despre vremurile demult apuse..
Din tineretile mele :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu