19 septembrie 2009

Cati nervi iti poate face o singura persoana??

CuM Sa nu ma enervez??huh???Sune'mi si mie ???Cum sa nu ma EnErVeZ??????
Bai de ce numai mie miise intampla asta?
Va'ti obisnuit cu mine sa va spun mereu "DA"?? si acum profitati de asta??
Hai afara..numai veni afara..ba da vino afara..mergem acolo..numa imergem..ba mergem..imbracate ca iesim..nu te mai imbraca..ba imbrakate..ba nu
Baai??
Hello!!!
Nu aveti o limita??
Cum sa nu ma supar..doar nu sunt din fier..Normal ca ma supar..normal ca nu'ti pot spune ca imi venea sa te strang de gat prin telefon prin calculator!!!Dar nu puteam s'o fac pur si simplu...
Ma futeti la creieri cum va vine voua..Coco le suporta pe toate..ea nu se supara...ea e proasta..ea le accepta pe toate!!
Uite ca nusunt chiar asa ...am si eu o limita..iar voi a'ti intrecut'o cu mult..
Si da din vina mea pentru ca eu v'am permis atatea..
Nu pot sa va invinuiesc chiar pentru toate..pentru ca si eu am o parte de vina.
DaR gata am ajuns la capatul puterilor!!!
Nu sunt carpa voastra de sters pe jos!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu