8 mai 2010

Visul!

Nu stiu cum de tu aveai o sora..cert este ca AVEAI.Eram la mine acasa..venise dupa mine dar nu stiu de ce si pentru ce?!Apoi am plecat spre tine..am ajuns..m'am asezat pe canapea si amandoua ne uitam la televizor..casa era total aiurea..parca eram in jungla..flori mari pana in tavan..multe vaze mari cu niste crengi in ele..o perdea lunga portocalie..biblioteca era ciudata...parca era un trunghi de copac taiat frumos modelat..in mijloc era televizorul.In capul meu zburau tot felul de idei..eram confuza.Ma gandeam la tine..vroiam sa te vad dar nu ma puteam ridica din canapea.Atunci..ai aparut tu.Erai schimbat total schimbat fata de cum te stiam eu .Numai erai asa atragator..corpul tau parea altfel..fata ta imi inspira frica.Imi era teama.Aveai parul ciufulit.Tricoul tau era motolit iar pantaloni tai scurti nu'i mai vazusem pana atunci..totul de pe tine statea aiurea.Te'ai uitat la mine cu foarte multa ura.Respirai greu.Erai nervos.M'am uitat lung la tine te'am studiat din cap pana'n picioare si inca nu'mi venea sa cred cum de te'ai schimbat asa..nu imi puteam explica de ce arati asa.Mi'ai spus ceva pe un ton ridicat..apoi m'ai luat de mana si m'ai tarat practic dupa tine intr'o camera care parea sa fie un linving..o camera mare foarte putin mobilata.Pe jos era o saltea cu o perna pe ea..pe geam batea soarele dar in acelasi timp era intuneric..dupa cateva secunde cat am stat si am analizat acea camera m'am intors spre tine si am vazut ca stateai pe o canapea..dar eu cand ma intrat nu era..totul devea din ce in ce mai dubios..tu mi'ai zis ca aceea este camera ta..dar nu era la fel cum o stiam eu.Totul era schimbat in casa ta.De ce?Nu stiu.
Am purtat o discutie foarte ciudata..nu'mi amintesc foarte bine ce am vorbit..ma uitam la tine vedeam ca buzele tii se misca dar nu puteam auzi ce'mi spui..auzeam intrerupt..doar franturi din ce'mi spuneai.Erai foarte nervos..tipai ca te'am inselat..tipai ca nu'i corect..erai foarte revoltat.In ochii tai vedeam ura..
Apoi a aparut asa zisa mama a ta.Dar nici ea nu arata asa cum o stiam eu .Semana izbitor cu o vecina a ta.Dar ea sustinea ca e mama ta.Avea tenul plin de riduri..cercei mari in urechi un lant la gat care atarna pana la abdomen..o bluza larga si o fusta lunga.S'a asezat langa tine si se uita la mine.Nici pe ea nu o puteam auzi foarte bine..stiu doar ca si ea era foarte revoltata de ceea ce facusem si iti lua tie partea.Eu nu intelegeam ce se petrece..am inceput sa plang..incepusem sa cred ca intradevar am facut acest lucru..cu toate ca ma stiam nevinovata.Ma simteam foarte prost..practic eram acuzata pe nedrept..
Apoi m'am trezit in strada..nu stiam unde ma aflu..am incercat sa caut un punct de reper care sa ma ajute sa'mi dau seama unde ma aflu.Vroiam sa ma duc acasa..numai suportam..afara se facuse deja seara..imi era frig..
Mi'am amintit de tine..mi'a revenit in cap imaginea ta cand erai nervos..Nu'mi puteam scoate din cap ura cu care te uitai la mine...Am mers foarte mult..erau foarte multe stradute inguste..care nu ma duceau nicaieri..ma invarteam in cerc.Am tipat dupa ajutor..dar nici un raspuns.
M'am asezat pe o banca care a aparut de nicaieri..eram foarte obosita..am inceput sa plang..lacrimile imi curgeau pe obraji..era atat de frig incat o lacrima mi'a inghetat pe obraz..s'a oprit..am simtit ca ma doare capul..ma dureau ochii..am dat cu mana sa'mi sterg lacrimile..am vazut sange pe mana..
Plangeam cu lacrimi de sange..plangeam pentru ca ma convinsesei si tu si mama ta ca sunt vinovata.Acum credeam cu toata fiinta mea.Te inselasem..Te tradasem in cel mai josnic mod.O facusem cu toate ca'ti promisesem ca nu se v'a intampla niciodata.La vederea sangelui am inceput si mai rau sa plang..
Ma dureau mainile..ma durea tot corpul..m'am uitat apoi la mainile mele care capatau o culoare cenusie..durerea era insuportabila..
Corpul meu se impietrea..deveneam o statuie..In 5 minute eram toata acoperita de piatra.Nu ma puteam misca.
Simteam ca'mi vine sa plang dar lacrimile nu mai curgeau pe obraji mei impietriti.Ma simteam atat de singura..Imi tot repetam ca a fost vina mea..ca merit toate astea..
Apoi M'AM TREZIT.Am respirat usurata pentru ca fisese doar un VIS.

Unul foarte ciudat..
A fost ciudat pentru ca de foarte mult timp nu mai avusesem un astfel de vis..
De obicei uit ce visez...
Save me from myself

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu