18 mai 2010

I am who i am

De mica am fost invatata sa nu mint.De atunci mi'am insuflat singura anumite calitati.Mi'a placut dreptatea intotdeauna.Imi placea sa i'au apararea unor persoane care erau acuzate pe nedrept..si nu numai ca'mi placea dar mii se parea normal sa fac asta vazand ca nimeni nu se baga.De aici..la scoala anumiti profesori si chiar diriginta ma supranumea "avocata poporului"..Imi placea sa fac asta..de multe ori luam vina asupra mea..pentru ca stiam si cum sa scap de pedeapsa sau aduceam argumete foarte bune si intemeiate asupra faptului facut incat sa conving persoana respectiva ca totul va fii bine si nimeni nu va fii ranit daca nu pedepseste pe nimeni.Cei drept unii ma credeau..unii ma lasau in pace..altii o lasau balta pentru ca nu se putea discuta cu mine.Eu mereu am luptat pentru cuvantul meu.Cand stiu ca am dreptate imi sustin punctul de vedere pana'n panzele albe.Nimeni si nimic nu ma poate determina sa renunt cu usurinta la idealurile mele.

In exterior sunt o persoana puternica,ce stie ce vrea de la viata..si care lupta pentru scopul sau in viata.Infrunt cu zambetul pe buze loviturile vietii si nu ma dau batuta foarte usor.

Dar,ca orice om am si eu momentele mele in care clachez fara sa vreau.Si atunci cand vreau sa ma ridic de jos..numai pot pentru ca sunt doborata de sentimente.De multe ori am acel impuls de a face ceva..incep "proiectu" respectiv.. dar pe parcurs il las asa..neterminat pentru ca am impresia ca nu voi reusi sa ajung cu el pana la capat.Dupa ceva timp imi pun in cap sa'l reiau..dar ma razgandesc.

Sunt o persoana cu defecte si calitati..poate ca reies la suprafata mai multe defecte..insa putin imi pasa ce cred ceilalti despre mine.Voi.."strainilor" nu cunoasteti 10% din viata mea..nu ma cunoasteti nici macar 5%.In fiecare zi sunt alta persoana..in fiecare zi afisez alt zambet.In fiecare zi vorbesc diferit.

Pentru ca viata ar fii prea monotona daca esti aceeasi persoana zi de zi.

Un comentariu: