15 mai 2010

Sentimente profunde.

Pe zi ce trece te urasc mai mult.Fiecare cuvant,fiecare propozitie,fiecare idee,fiecare gluma,fiecare expresie a fetei,fiecare miscare a corpului tau ma dezgusta...imi provoci greata..nici nu pot descrie in cuvinte ceea ce simt cand esti in preajma mea.Cel mai bine pot spune ca TE URASC DIN TOT SUFLETUL.
Pentru mine numai existi..tu pentru mine numai reprezinti acelasi lucru ca acum 6-7 ani.Tu pentru mine esti un strain...o persoana foarte rea..
Ai impresia ca daca o data pe luna te uiti frumos la mine si imi vorbesti..ma castigi de partea ta?Ai impresia ca daca imi dai 1 leu pe an pentru mine v'a conta?
Tu vrei respect..vrei ca toata lumea sa te respecte..dar scuzama..din moment ce tu nu respecti pe nimeni si ii tratezi pe ceilalti cu indiferenta si ura..cum ai vrea ca aceste persoane sa te respecte pe tine ?Sa'ti acorde atentie??
Esti cea mai josnica persoana pe care am intalnit'o vreodata.Mi'e scarba de tine.Te urasc!!!
TE URASC!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu