17 mai 2010

De ce nu ma crezi?????

De ce tot timpul aveti impresia ca nu vreau sa fac ceva sau ca nu am chef?De ce mereu pune'ti problema ca "nu vreau"..dar va'ti gandit vreodata ca poate chiar nu pot sa fac lucrul respectiv sau poate nu stiu sa fac..care'i problema defapt?Mi'ar fii greu sa v'a ajut..pentru ca NU'mi cereti lucruri supra omenesti..[cu asta sunt de acord,e ok]dar uneori ma puneti in incurcatura..[avand in vedere ca ma intreba'ti niste chesti care ma lasa masca]si nu stiu cum sa ies din asta sau nu stiu cum sa rezolv problema...nu sunt eu experta in calculatoare..[stiu doar ce'mi trebuie].

De ce mereu pune'ti problema astfel :"Da!!!!cand e pentru tine mereu gasesti..cand e vorba de tine totul se poate..O data la nu stiu cat timp te rog ceva si atunci nu poti sau nu stii"!!!

Bai e chiar frustranta treaba..adica nu mi'ar fii greu sa imi sustrag din timpul meu "pretios" 5 minute sa'ti caut ceva..Dar cand iti spun ca nu merge...nu se poate..nu gasesc..nu este..incepi sa tipi de parca am eu vreo' vina..

Esti incredibila femeie!!!!!!!!!!!

Nu'ti convine du'te si fa cursuri de calculatoare..sa inveti sa umblii si pe urma iti iei un calculator propriu si personal sa nu ma f*** pe mine la melodie ca vrei si tu sa te joci sau vrei sa te uiti la ceva.

Sunte'ti imposibili..!!

IMPOSIBILI am spus!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu