12 mai 2010

Respect.

In ultima vreme am cam lipsit de pe blog..am mai postat asa..cand imi aduceam aminte..si asta pentru ca sunt in pana de idei..sunt multe lucruri pe care vreau sa le scriu dar nu pot..sunt multe lucruri care in mod normal nu ar trebui scrise.. dar o fac..Nu ma intereseaza cine ma citeste..cine se regaseste in ceea ce scriu..poate ca vorbesc despre tine..sau poate despre TINE sau poate ca vorbesc despre toti.Si fac asta pentru ca nu ma intereseaza parerea altora.
Daca pe moment nu iti spun in fata ceea ce gandesc si ceea ce ma deranjeaza asta nu inseamna ca sunt o lasa.Asta inseamna ca dau dovada de bun simt.Pentru ca ma stapanesc foarte mult in ceea ce te priveste..si nu incep sa tip si sa ma "desfasor" cum as face in mod normal..pentru ca am putin respect pentru toata lumea..am respect in general..acum sa nu intelegi ca te respect numai pe tine.Defapt nu dau nici 2 bani pe tine ..esti o persoana ce'mi creeaza greata,discomfort,o stare inexplicabila de nervozitate..si cu toate astea nu spun nimic din RESPECT ceea ce tu nu stii ce inseamna..sa fii respectuos..si sa respecti deciziile altor persoane..sau sa respecti pe cineva in general.
Sunt multe de spus in aceasta privinta..insa nu am starea necesara pentru a intra mai mult in acest subiect..si pentru al dezbate asa cum ar fi trebuit.
Ma bucur totusi ca am reusit sa fac "o kestie"..postare nu'i pot spune..
Ma rog..si ca sa intelegeti toti ceea ce am scris mai sus nu a fost legat de o anumita persoana.Defapt "m'am luat" de toti ce'i care nu stiu ce'i ala respectul.

Un comentariu: