14 mai 2010

E vorba de Nepotrivire de caracter?Sau de altceva?

M'am gandit la aceasta postare in momentul in care am vazut poza lui la avatarul ei.El..imi parea cunoscut..dar nu eram sigura pe mine ca este persoana la care ma gandeam.M'am informat iar suspiciunile mele s'au adeverit.Nu stiu intreaga lor poveste.Dar imi asum riscul si imi rezerv dreptul de a'mi da cu parerea despre aceasta "relatie" a lor.Daca unul din ei v'a citi asta si se v'a regasi in aceasta postare asupriti'ma in cazul in care am gresit cu ceva..sau am spus ceva ce nu este adevarat.Sau mai bine taci si inghite!!
El este un tip de 19 ani.Adora sa fumeze orice fel de iarba...este pro cocainei..si nu refuza pastilele "placerii".
Ea..o adolescenta nu tocmai draguta..intr'un liceu nu foarte renumit..usor prostuta,dar care ar face orice sa iasa in evidenta...chiar sa puna poza lui la avatar pentru a vedea toata lumea cu cine isi imparte patul.Ei bine care este problema?Nu ma asteptam ca el sa stea cu o asemenea fata.Eu nu il cunosc indeajuns....Dar nu mi'as fii imaginat vreodata ca ar sta cu una ca Ea.
M'a surprins aceasta veste..si nu tocmai placut..
Acum in capul meu sunt o mie de ganduri..o mie de idei..asupra acestei relatii.
Concluzia pe care o trag eu este ca nu se potrivesc.DAR NU SE POTRIVESC SUB NICI O FORMA!!..
Oare...i'a dat si ei din iarba lui?Si daca i'a dat ..i'a placut senzatia?
Oare...stie ea cu cine isi pierde noptile??Si daca stie..ii convine cu cine umbla?
Oare..stie ea la ce ora ajunge acasa??Si daca stie..oare nu o deranjaza ca ajunge acasa in zorii zile?
Oare...de cate ori pe saptamana se vad??
Oare..cate ore petrec impreuna cand se vad??Oare..le ajunge timpul pentru a recupera orele in care au stat despartiti?
Oare...el o iubeste asa cum ea il iubeste pe el??

Ei ..dar cine sunt eu sa judec acest "mirific cuplu" care'mi provoaca greata???!!!!
Nu'mi ramane altceva de facut decat sa tac..si sa NU le urez absolut nimic "fericitului cuplu".. chiar nu vreau.
Stiu..sunt rea..foarte rea si foarte ironica.Dar imi place.Imi place sa'mi dau cu parerea..imi place sa judec..imi place sa ma exprim liber.
Nu'ti convine???!!!!

DA'MA'N JUDECATA!!!!

2 comentarii:

  1. imi convine :D, imi place noul design al blogului tau..cat despre cei doi...iti dai seama ca relatia lor nu va rezista prea mult

    RăspundețiȘtergere
  2. :))),,Esti fenomenala pisi:))..Cred cas tiu despre cine e vorba:)))..Si daca e vorba despre acel baiat inseamna ca merge cu mine in tramvai de dimi:)))

    RăspundețiȘtergere