3 august 2009

Opinii diferite!


Ei bine...m'am intors din mini vacanta pe care am petrecut'o ..ca sa spunem asa cu persoanele dragi mie(cateva).Am avut parte de evenimente si placute dar si neplacute ce'i drept intr'un numar mai mic dar nu au intaziat sa apara,altfel nu se putea!A fost de ajuns o saptamana pentru a ma convige de caracterul unora!ca drept dovada spusele unei persoane:"nu esti tu atat de parsiva pe cat sunt eu de mincinos"(sau kva de genu)..deci?eu ce sa inteleg din aceste vorbe..ca nici numai merita sa te obosesti pentru anumite persoane..nu merita..unii oamenii sunt atat de plini de ei de mandri ,orgoliosi,se iubesc prea mult pe sine insisi(si asta nu e bine-cel putin din punctul meu de vedere)se mandresc cu lucruri pe care nu le au..in limbaj de cartier"sufera cu ceea ce nu a avut si nik nu o sa aiba vreodata"..gen (plasma in baie sau motor cu 12 viteze-astea sunt doar 2 exemple cele mai cunoscute de majoritatea persoanelor din jurul meu insa nu fac referire la acea persoana care a spus lucrurile astea-sa nu se interpreteze gresit-> ma intelegeti voi)insa ash vrea sa primiti mesajul meu "frate lasati minciuna si comportatziva cu tovarasii la fel cum te porti si cu ceilalti nu e nevoie sa te dai drept altcineva pentru a te face placut multor persoane..kne te place te accepta exact asa cum esti tu si cu bune si cu rele ..insa daca incerci sa fii altcineva atunci vei scadea considerabil in fata tuturor..si asa iti vei pierde toti prietenii..unul cate unul.." .Lasati'va de glume proaste de gesturi inutile si maturizati'va acum cat mai aveti timp mai tarziu o sa fie mai greu si nu o sa reusiti..Cert este ca eu incerc ca inteleg pe toata lumea asa cum este ea ..sa ajut pe fiecare cum pot nu neaparat material..insa se va intampla vreodata sa ai nevoie de un sfat si sa nu aiba cine sa ti'l dea.,vei avea nevoie de o imbratisare de cuvinte frumoase de o gluma de o mana care sa'ti stearga lacrimile de o fata haioasa care sa te faca sa zambesti again..and again..and again!Eu voi fii acolo pentru tine pentru ca la asta ma pricep eu cel mai bine!nu sunt experta in asa kva dar e ok !




De aceea spun ka nu e bine sa fii mandru de tine ,sa nu accepti ajutorul nimanui sa ai impresia ca tu le poti face pe toate ,dar adevarul este altul..vei ajunge intr'un punct in care vei avea nevoie de ajutorul cuiva si nu o sa se iveasca de nicaieri..pentru ca ..OoUupS!!ai uitat cand refuzai ajutorul tuturor??Acum descurcate esti mare ai tot ce'ti trebuie!!Acesta este cel mai greu moment...cand toti te refuza ,se indeparteaza de tine si iti da peste nas...lasandu'te cu ochii in soare !Acesta este sentimentul cel mai dureros!Dar fiecare plateste pretzul greselilor din viata!Renuntati la viata asta care practic nu e a voastra si fiti pur si simplu VOI!Veti avea multe de castigat..in fiecare vara eu invat mai multe(si nu ma refer ca doar vara am cate ceva de invatat..omul invata cat traieste..dar m'am referit la anumite persoane pe care eu le cunosc de mai bine de 5 ani care sunt la 150 de km de Bucuresti mrg)..si mi'am dat seama ca e bine sa invetzi si din greselile altora nu numai din ale tale!Asa vei stii sa te feresti de multe situatii neplacute!Cu totii am avea o viata mai buna daca..macar 8 din 10 persoane ar asculta si de parerea prietenilor din jur care percep mai bine problema in cauza decat tu care esti cel implicat!




Poate gresesc eu ...sau poate gresiti voi ...fiecare are dreptul la replica !Avem dreptul la exprimare libera !Sunt o fire independeta si rebela si poate ca o mica parte din viata ma facut sa ma maturizez mai devreme decat trebuia!Nu imi pare rau ,vreau sa invat cat mai multe pentru a'mi indeplinii unul din visele mele :) !Acela de a fi psiholog !



Eu cam atat am avut de zis!Ne auzim cu bine pana data viitoare!Va pup bye :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu