9 august 2009

Bucurestiul in toata splendoarea lui!


Odata cu ivirea soarelui orasul acesta trist in care traim parca revine la viata. Daca ai curajul sa te avanti intr-o plimbare pe strazile centrale si aproape centrale ale capitalei mult iubite vei observa ca oamenii sunt parca mai frumosi.





Ce am fost odata si ce suntem acuma... Ce stim,ce nu stim si de ce nu stim anumite lucruri despre Romania si istoria ei. Despre mari romani,despre minti sclipitoare si fii ai neamului romanesc.Foi de trecut si de prezent ale acestui popor.




Ieri a fost cea mai frumoasa zi din viata mea ,m'am simtit ca o straina venind pentru prima oara in Romania si vizitand centrele turistice,frumusetzile acestui oras!Ne'am plimbat asa de mult ca numai puteam de picioare!


Am mers pe tot felul de stradutze intortokeate, intunecate ,a fost atat de frumos,adevarul este ca traiesc de 16 ani in Bucuresti dar nu vazusem toate astea!Si acum sa va spun ce am vazut :)


Mai intai am coborat la Unirii -byby-"oamenii importanti coboara la Unirii:))"..



Hanul lui Manuc


“… nu inseamna doar soferi isterici, cocalari de dorobanti, pitipoance de unirea shopping center, kitsch, jungla pestrita, injuraturi la metrou, hoti in bus si gropi in asfalt, ci si asta.”


Incercarea noastra de a gasi renumitele cluburi de pe Lipscani a fost in zadar,singurul club pe care l'am vazut a fost "Suburbia".Apoi...am trecut pe langa Politia Capitalei...apoi fostul "Hotel Cismigiu"..Piata Revolutiei..Biserica Sf.Anton...imobilul in care a trait Marin Preda..Casa Dinu Lipati...Teatrul de Comedie..Teatrul Mic..Teatrul Tandarica..si Teatrul Foarte Mic..si apoi frumusel spre metrou si acasica!


Teatrul de Revista Constantit Tanase


Ateneul Roman


..Iar in spatele Ateneului Roman este renumitul restaurant "Bistro Ateneu" ..si de ce nu, o mica prezentare a restaurantului :




Bistroul de langa Ateneul Roman este un local micut si intim, potrivit pentru intalniri cu prietenii sau pentru un pranz sau cina nepretentioasa. Localul este unul dintre care inca mai pastreaza atmosfera retro a Bucurestiului interbelic.



Atmosfera de la Bistro Ateneu este primitoare, relaxanta, ca de pub. Mesele si scaunele din lemn, perdelutele cu carouri si tapetul vechi de pe pereti te fac sa crezi ca te afli in anii ‘30. Pereti sunt decorati cu oglinzi vechi si tablouri ce infatiseaza personaje interbelice si peisaje ale Bucurestiul de altadata. Barul este clasic, cu scaune inalte, iar mesele sunt pline la orice ora cu oameni care mananca.


Ceea ce te atrage la acest loc este semineul inca functional si care face senzatie mai ales in serile friguroase. Cei care trec pragul acestui bistro sunt in general straini, care sunt atrasi de mancarea exclusiv traditionala, persoane trecute de prima tinerete, dar si tineri cosmopoliti, care dau un aer aparte locului. Un inconvenient al acestui bistro este faptul ca nu se fumeaza.


Apoi piciorusele noastre au mers spre Romana..am mai vazut Ambasada Marii Britanii si cea a Marocului..





Biblioteca Centrala Universitara



Cercul Militar




Hotel Capsa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu