20 august 2009

Ma place!De ce pe mine?



Hey!!!Esti un gay!..Nu glumeam...cum eu am ramas corijenta la mate a trebuit sa ma apuc de meditatii pentru ca eram constienta ca singura nu voi putea invata si nu ash fii stiut sa fac nimic..bun si facut a vorbit mama cu diriga sa rezolvat pana la urma si prima sedinta..am facut cu un baiat de la 9 D stiam ca mai facuse cu Mihaela colega mea din generala si actuala din liceu:))eu il stiam din vedere..ma rog ..toate bune si frumoase..pana am ajuns noi sa ne mai intalnim jos la bloc si mai stateam pana imi fumam eu tzigarea de rezistenta pentru urmatoarele 2 ore!Marti iar am fost a 6 a sedintza si ce mi'a venit mie sa'i cer id'ul..(numai avea pc)ok atunci nr de tel dar fara vreo intentie mai nelalocul ei...cu gandul ca sa fie acolo!

Seara ma trezesc cu mesaj de la el "buna cmf"...aa...ok..deja ma baga in seama eu nu aveam de gand asta..ma rog sunt politicoasa si ii raspund "bine u cf?" ..din vb in vb ajunge sa ma intrb daca am prieten:O

Ok daca a ajuns sa ma intrb daca am prieten e clar ii place de mine..deci daia tot tragea el cu ochiu la mine mereu ..

"Bine ca tii se scurg ochii"!!!!!Idiotule!!

Ma rog..dupa ceva timp incep sa'i dau cu flit semn ca nu mai am chef sa vb cu el...ok..aseara la fel imi da msj..moama omu asta ce are??e cu capu?Mah daca arata si el bine mai ziceam da tipu e nashpa in adevaratul sens al cuvantului!!
Imi pare rau ..alta cucerire..alti nervi...de ce toti uratii se uita la mine??Bine nu ma astept nici la frumusetzile frumusetzilor..da totusi nici ca ei..

Va rooog punetziva o punga pe cap si plecati la agatat poate asa vetzi avea mai mult noroc!!
Toate leprele se lipesc de mine cu ce v'am gresit?Ori gresesc eu cu ceva?Dar nu cred clar nu sunt eu de vina!!
Impuscati'va ..ganditziva ca o faceti pt mine sau ca e doar o fapta buna!!NEXT!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu