25 august 2009

Vineri nu inseamna Week-end


Ei bine dragii mei cititori si poate fani (hi hi __--modesta de mine--__he he)..in ultimul timp nu prea am avut chef sa mai scriu pe blog din diverse motive numai de mine stiute(sau poate nici de mine..ma rog.)Am atatea sa va spun nici nu stiu cu ce sa incep..aa da ..Vineri..inceput de week end..Wa wA distractie bautura tzigari(de 2 feluri:D cine e destept isi va da seama)baieti fete..intr'un cuvant "Super tare frate"..dar Nu..toate aceste planuri pe care tii le faci niciodata nu se vor intampla..cel mai bine este sa fii spontan..stii tu.."Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ"..(buna zicala asta sau proverb ce o fii el)..
Dar acum sa va spun ce am mai facut vineri..cu cine si de ce..

Pai..nu o sa incep de la faza ..m'am trezit..m'am dus la baie..m'am golit de excesul de suc pe care il bausem cu o seara inainte..si daca nu o faceam in urmatoarele 5 min imi exploda vezica..m'am spalat pe dintzi..(stiti voi toate cele necesare dupa ce te trezesti apropo se numeste "igiena de dimineatza"-sau poate ma insel eu )m'am dus frumos in camera am dat drumul la calculator..si cum am vazut ca sunt singura acasa mi'am luat frumusel pachetzelul de tzigari m'am dus in bucatarie miam aprins frumusel o tzigare..langa cana de cafea(sau mai bine zis 3 in 1) si am citit presa(bineinteles cum o citesc eu de obicei a 2 a zi decat in ziua precedenta in care a aparut ziarul)..apoi ma duc la calculator intru pe mess(numai pe invisible) dau drumu la muzika incat sa se auda aproape de coltul blocului (nu de alta dar imi place sa acaparez zgomotele facute de vecinii mei care isi renoveaza aprtamentul,sau pur si simplu sa ii exasperez cu muzica mea care poate lor nu le place si care este "destul" de tare incat sa'i determin sa vina la usa mea si sa'mi spuna :"Auzi fetitzo..eu am copii mici si tu dai muzika tare sa numai poata saracutzii sa mai doarma???Nu iti este si tie un pik rusine?Jos la avizier sunt trecute orele de liniste care trebuiesc respectate si tu ce faci?Te rog sa dai muzica mai incet ca ne suparam"...si urmeaza linistea aia profunda in care se aude doar musca.. si ochii aia belitzi cat 2 cepe..Vecinul se enerveaza si cu un ton destul de ridicat cu o atitudine revoltatoare mii se adreseaza "Nu spui nimic ?Nici macar scuze nu stii sa iti ceri..asta e proasta educatie care ti'au dat'o parintzii!!!Sa'ti fie rusine!!!"...la auzul acestor cuvinte incep sa ma enervez si iata replica "Auzi domnee pana la urma care e problema ta?Ca sunt eu prost crescuta ca nu respect orele de liniste sau ca nu pot copii tai sa doarma care apropo au aproape 17 ani cu ce pot eu sa deranjez?Din atatea apartamente si mai ales vecini de pe etajul meu nu au venit sa'mi spuna sa dau muzika mai incet si imi vii tu de la 4 sa'mi spui ca te deranjeaza muzica mea!!Ce dumneata nu ai fost tanar??Si in plus azi este ziua mea(vrajeala) macar o data pe an sa pot asculta si eu muzika putzin mai tare decat normalul..ce vina am eu ca am un sistem atat de bun si ca se aude atat de tare knd e dat la minim!!!va multumesc pentru atentia acordata ..o zi buna la revedere!!(si urmeaza usa trantita in nas..imi pare rau ka nu i'am putut vedea reactia insa a meritat sa'i spun toate aceste lucruri)

Incidentul cu muzica trece...imi vad de treaba mea in continuare...vorbeasc cu byby sa mergem in 23...(trebuia sa respect o promisiune facuta in urma cu 6 zile)am fost cu ea am trecut pe la fostul meu loc de munca..una alta..o glumitza..un asezat de acadele..(vai de mine de cand nu mai pusesem mana pe o acadea dinaia..ei uite ca acum am avut ocazia dupa aproximativ o luna jumate)am plecat...am facut poze pe insula ne'am dus fiecare la casa ei...eu mi'am facut tema pentru meditatii..si apoi am iesit afara..
Si cam atat a fost ..in rest numai imi aduc aminte..tzin sa mentionez ca de la un timp memoria imi joaca feste..incep sa ajung la concluzia ca incetul cu incetul imbatranesc...(scarry)ma sperie foarte tare chestia asta..
Dar sunt sigura ca este doar ceva temporar..pana data viitoare cand voi avea timp sa va mai povestesc cate ceva (am o lista intrega cu numeroase subiecte pe care trebuie..trebuie neaparat sa vii le povestesc cu tot cu amanunte)sa ne auzim cu bine!Ramanetzi sanatosi si nu uitatzi :"nu bagati prezervativul pe limba..credetzima nu ajuta la nimic este pentru cu totul altceva decat pentru protectia limbii...fetelor...nu va suparati luati'o ca pe un sfat nu ca pe o povara"
Bye :*

P.S:scuzati'mi greselile de ortografie dar nimeni nu'i perfect..eu nici atat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu