26 august 2009

Cadouri ciudate!


Ei bine..cum sormea a fost la mare am fost nevoita sa o amenintz ca altfel nu imi aducea nimic..si saracutza a fost obligata sa imi cumpere ceva de acolo ...si cu ce credeti ca imi vine..cu o pereche de cercei...ei..sunt dragutzei..dar chestia este ca eu m'am dezobisnut sa mai port cercei..ma rog..2 bratzeri care nu imi plac sunt prea mari si complicate pentru manutza mea :)..un breloc cei drept asta mi'a placut si BomBa bombelor o pereche de shosete cu numele meu:O!!
Da :)) eu am ramas masca cand am vazut..dhoamnee..cata imaginatie trebuie sa ai sa faci chestiile astea frt??si multe alte obiecte cu nume..gen brichete care tzii le graveaza pe lok(i'a luat lu mama o bricheta super frumoasa cu numele ei )Am zis ca nu o sa port shosetele alea..imi pare rau si nusj nu pot eu sa le port..o sa le pun in rama:))Si vorbesc serios..
Cei drept sormea sa straduit sa imi aduca ceva pe placul meu dar nu prea a reusit..dar ii multumesc pentru dar ..stii vorba aia "Calul de dar nu se cauta la dinti"..asa si eu ..trebuie sa ma multumesc cu ce primesc :)
Bine copii..pe mai tarziu:*

Un comentariu:

  1. Hai ma pisi:))..Ce nerecunoscatoare esti:)) Sunt prea marfa..sosetele:))..Unde a fost l mare:(( k la mamaia nu am vazut asa cv:((..

    RăspundețiȘtergere