11 august 2009

Dispari din viata mea!



Cat de proasta am putut fii!!Cum mi'am putut inchipui ca de data asta o sa fie atlfel?De ce mereu ma incurajez si spun ca de data asta o sa fie diferit...cand stiu ca nu o sa fie asa sunt constienta de asta dar totusi incerc sa fiu optimista si degeaba !!Oricat ash incerca sa nu o mai dau in bara nici de data asta ...nici data viitoare..si tot asa ...imi fac rau singura!!De ce sunt nevoita sa ma hranesc cu amintirile lui??Da sunt o idioata!!De ce de fiecare data imi pun in cap sa am incredere in persoana respectiva??Oare atat de proasta sunt incat nici acum nu m'am invatat minte?Oare pentru cat timp am sa ma mai distrug incetul cu incetul??De ce sunt asa?De ce zic ca invat din greseli ..iar cand vine vorba de el o dau in bara again and again and again???De ce nici acum nu'mi mai pot stapani inima sa numai bata atat de tare la vederea lui de ce mereu ii spun da.. de ce mereu trebuie sa ma sacrific pentru el de ce???Pentru ca el sa profite de orice ocazie sa ma umileasca??

Vreau sa'l urasc!!!Vreau sa'i fac rau sa vada si el cum este!!!Sa simta si el ce simt eu de fiecare data la auzul vocii lui...cand ii simt mirosul pielii...cand tanjezsc dupa buzele lui..dupa mangaierile acealea atat de pure..si de nevinovate care o data erau doar pentru mine..


Vreau sa'i simt caldura trupului sa aud cum ii bate inima!!!Vreau sa mai fie langa mine sa fie doar al meu macar pentru cateva secunde!De ce nu'l il pot uita?De ce tresar mereu la auzul numelui sau?De ce vorbesc atat de urat despre el cand nu e prezent..si cand apare ma trec fiori ..nu'mi gasesc cuvintele ..pur si smplu ma topesc in fata lui!Ce mi'a facut de sunt asa ??Vreau ca toate astea sa se termine o data!!Numai vreau sa sufar din cauza lui ..numai vreau sa'mi pierd noptile gandindu'ma la noi la ce a fost in trecut ..sa plang dupa ceea ce numai este acum!!

Imi vreau viata mea inapoi..acea viata de dinainte de el!Vreau sa traiesc linistita fara nici o grija sa fiu doar eu si nimeni altcineva in gandurile mele!Tu pleci__--Eu raman!--__

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu