18 octombrie 2010

Viata de liceu


Cine a zis ca viata de liceu e usoara?Cine a zis ca anii de liceu sunt cei mai frumosi ?
Ei bine eu nu sunt de acord cu asta.Ma asteptam ca acum,in clasa a 11-a sa fie altfel.Sa fim si noi mai apropiati,sa ne intelegem mai bine...da' de unde..parca totul s'a intors cu susul in jos.
Numai barfe,intrigi,rautati,vorbe "grele",priviri urate,jigniri,bataie de joc.
Nu ca mi'ar pasa prea mult de asta...pe mine una nu ma afecteaza cu nimic,pentru ca nu'mi pasa de ei (nu generalizez pentru ca unii nu merita sa'i bag in aceeasi oala cu restul "zdrentzelor").Nu'mi pasa de ei pentru ca nu se merita,nu ma zbat prea mult pentru ca am vazut ce fel de persoane sunt.Am vazut ca nu poti scoate un cuvant fara sa fie interpretat si fara sa fie transmis mai departe.Totul e ca telefonul fara fir,o data ce ai spus ceva...se transmite mai departe,dar o data ce s'a ajuns la ultima persoana,informatia este cu totul alta.
E o bataie de joc toata clasa in care sunt.Mai bine ma mutam din a 9a si scapam de toti ratatii.
Nu le mai suport arfele de "vedete".
Daca acum este asa...nici nu vreau sa'mi inchipui ce o sa iasa pana la sfarsitul clasei...dar in a 12-a?!Cred ca o sa ne luam la bataie fiecare'n parte.
Urasc liceul in care am intrat.
Totusi imi pare rau,pentru ca multi spun ca la liceu e cel mai frumos,iar din punctul meu de vedere Nu este..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu