27 octombrie 2010

Ferma-Facebook


Am inceput iar sa ma joc la ferma pe facebook.MA oprisem la un moment dat pentru ca ma plictisisem...dar mi'a venit mie intr'o zi sa imi continui "viata la ferma"...
Eu mai mult deasta mi'am facut cont pe facebook...altfel nici nu ma gandeam sa fiu "prezenta" si pe acolo...
Unii considera o prostie chestia asta cu ferma...nu ma intereseaza parerea lor...dar mie mii se pare ok.
Nu vad ce e asa de straniu ca te joci pe un site de socializare.
Asa cum fiecare ne formam niste obsesii de'a lungul vietii...si de care cu greu scapam la un moment dat...asa si eu cu ferma mea..intr'un timp devenisem obsedata...nu ieseam cu colegii in parc pentru ca eu trebuia sa ajung repede acasa sa'mi i'au plantatia de la ferma...ehh ..
Copilarii..acum ma joc..dar numai sunt asa de "crizata".
Si totusi..am o ferma foarte draguta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu