17 octombrie 2010

O schimbare?!


Ahhh am o gramada de zile de recuperat.Al meu blog a cam stagnat in ultima vreme si asta datorita lipsei mele de inspiratie.
Sincer,nici nu stiu ce subiecte sa mai abordez.
De scoala nici nu as vrea sa vorbesc prea mult,mi'e de ajuns cat stau acolo ca pupaza si nu inteleg nimic din ce bolborosesc profesorii aia.Nici macar nu ma obosesc sa inteleg prea multe,sunt atenta numai daca se vorbeste despre ceva ce ma intereseaza..in rest sunt total indiferenta.
Mi'e dor sa ies in oras...sa strabat strazile..sa vad locuri noi asa cum faceam cu Pisi.Mie dor sa ma plimb printr'un parc mare..sa ma doara picioarele de atata mers.Mie dor sa merg cu tramvaiul sau cu masina...(asa mai vad si eu lume noua).
Cei drept eu nu prea am cum sa vad lumea noua daca nu prea ies din casa.Cand ma duc la scoala nu am nevoie de transportul in comun pentru ca in 10 minute de mers pe jos ajung.La prietenul meu la fel...
Mda,de aici se intelege ca eu alte drumuri nu am decat scoala-acasa-prieten-acasa.
Vreau o schimbare in viata mea...si nu stiu cum sa o fac..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu