16 octombrie 2010

Moartea


Ce e moartea?Ei bine,sunt multe definitii pentru acest cuvant,insa nimeni nu stie cum si in ce fel vine.
E ingrozitor ca cineva apropiat sa moara.Ca cineva la care tii si ai tinut foarte mult,se duce,numai este langa tine,nu mai poate vorbi cu tine,nu'ti mai poate da sfaturi,nu'l mai poti privi.
Moartea este ceva inexplicabil,dar normal pentru noi,muritorii.
Mi'as dori sa traiesc mult,mi'as dori sa nu mor niciodata,mi'as dori sa pot vedea ce se intampla dupa moartea mea.
Mi'e groaza de acest lucru.Nimeni nu'si doreste sa moara.De aceea mie imi este foarte frica de moarte si de pierderea fiintelor dragi.
Acest lucru face parte din ciclul vietii noastre.Asa cum un om se naste,trebuie sa si moara.
Dar de ce tocmai fiintele pe care le iubim cel mai mult?De ce se intampla asta exact cand nu trebuie?
Am primit o veste urata de la mama..(ca mama unei verisoare de'a ei a murit.)Verisoara mamei este foarte apropiata de noi,mama ei mi'a fost educatoare la gradinita cand am fost mica si stateam la tara la bunici.Mama ei a avut grija de mine,si mereu cand ma duceam pe la ea imi dadea ceva dulce.Vestea asta m'a socat...
Moartea este ceva inevitabil si foarte dureros...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu