4 octombrie 2010

My life is boring


De ce 04.10.2010 ?Pentru ca am incercat sa fac o postare si bineinteles ca de obicei nu am putut termina..asa ca m'am enervat si am sters tot.
Numai am timp sa stau in fata calculatorului asa de mult cum stateam inainte..
Sincer...nici chef numai am.
Asa ca am incercat sa mai salvez in unele zile cateva postari pentru ca nu prea imi place diferenta aia mare intre zile.
Ce am mai facut eu ?
Pai nimic interesant inafara de scoala si prieten.
Am o viata destul de boring avand in vedere ca eu deja am intrat in transa.Nu stiu altceva decat scoala acasa prieten acasa si tot asa.
Am observat ca de la un timp nu stiu sa vorbesc despre altceva decat de ceea ce fac si ca nu am timp de nimic.
Ma plang intr-una ca numai am timp pentru mine ca nu am timp sa fac tot ceea ce'mi doresc si ceea ce'mi propun..am devenit o persoana plictisitoare.
Numai sunt in stare sa scriu ceva coerent,ceva frumos,cu bun gust,ceva ce intradevar merita sa citesti...
Ma rog..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu