24 martie 2010

Zile bune/Zile rele!

Citeam zilele trecute intr'o carte "Trei dinti din fata' de Marin Sorescu cum ca un tip a studiat "moartea" si ca dupa ce doctorii declara ca ai murit inima defapt mai bate pentru ceva timp asta este estimat in minute sau secunde si ca persoana respectiva careia i'a fost dat verdictul inca mai aude si practic asisti la propria'ti moarte.Acum nu stiu daca este chiar adevarat,insa chestia asta m'a pus pe ganduri.mie imi este frica de moarte,imi este frica de ce voi lasa in urma,imi este frica de ce se v'a intampla dupa..Vreau sa traiesc mult.Vreau "nemurirea imposibila".as vrea ca dupa ce mor sa "mai traiesc o vreme" sa vad ce se intampla dupa asta..sa vad persoanele care mi'au fost Alaturi daca sufera sau se bucura.

Chestia asta e un pic scarry..probabil pentru alte persoane...dar pentru mine reprezinta un fel de “vis” care as vrea sa se implineasca.De cand ma stiu nu am avut un noroc prea mare in diferite chestii,insa am avut acel “noroc choir” exact cand nu ma asteptam..si asta nu se datoreaza faptului ca sunt nascuta pe 13.Pentru mine nr 13 nu este zi cu ghinion. Cand a picat intr’o zi de marti 13 mie mi’a mers bine...insa nu pot garanta si pentru alte persoane.Nu sunt superstitioasa..nu ma sperii cand o pisica neagra imi taie calea..si ma intorc mereu din drum.Toata chestia asta cu mersul prost intr’o anumita zi de marti(3 ceasuri rele) este rodul imaginatiei noastre.Daca tu spui de cum te’ai trezit “Azi va fi o zi de tot rahatul” pai sa te astepti la asta.Sau pisicuta aia neagra care saracuta nu are nicio vina ca a trecut prin fata ta sau pentru simplul fapt ca are blana neagra.De ce se aplica chestia asta numai la pisicile negre..si nu si la celelalte,doar sunt tot pisici...Pentru mine nu reprezinta absolut nimic.Consider ca daca intr’o zi nu ti’a mers bine sau asa cum iti planuisei de la bun inceput nu este o nenorocire.De fiecare data cand iti faci un plan pentru o anumita zi..se stie sigur ca nu v’a fi asa pentru ca de fiecare data trebuie sa intervina ceva si sa nu’ti mai poti continua ziua “mult dorita”..asta pentru ca “asa a fost sa fie”..De aceea eu nu prea imi fac planuri pentru zilele urmatoare.. nu promit nimic unei persoane..pentru ca niciodata nu poti sti sigur ce se poate intampla.

Si de aici trag eu o concluzie..cum ca ar fi chiar TARE sa poti sti ce se intampla in viitor.Chiar si asa probabil ca nu vei putea schimba nimic din acest punct de vedere.Asta este cursul vietii noastre si trebuie sa ne purtam ca atare.Viata nu inseamna numai evenimente bune si pline de fericire.Viata inseamna durere,suferinta,griji,apasari,ganduri ascunse.Nu cred ca poti fi fericit pe deplin daca nu te enervezi un pic,daca nu esti stresat.Plus de asta nu concep “acea viata roz”.

Ce ar fi daca toata lumea ar fi sanatoasa,ar avea bani multi si le’ar merge bine din toate punctele de vedere.Pai aici nu si’ar mai avea rostul doctorii..am ajunge ca “mica noastra capitala” sa fie supra incarcata si sa ajungem ca oamenii cu “ochii migdalati” sa ne facem gradini pe acoperisul blocurilor.Ceea ce nu ar fi chiar dragut.Daca toata lumea ar fi fericita si implinita nu ar mai fi viata.

[Dumnezeu a facut toate astea cu un scop.Dumnezeu ne da aceste greutati pentru a ne pune la incercare,pentru a vedea cat de puternici suntem si cat de bine facem fata unor greutati ale vietii asta ca sa stie si EL daca meritam sa mergem in Rai,daca meritam sa fim iertati pentru unele pacate.]Vai!!!Eu fata credincioasa =))

Intradevar mii se intampla si mie ca o zi sa fie un adevarat fiasco si ca pe seara sa clachez.sa insa o runda de 10-15 minute de plans te calmeaza instantaneu.Cel putin la mine merge,iar a doua zi se intampla sa’mi mearga bine.

Va doresc tuturor O ZI BUNA!(ironie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu