4 martie 2010

Nervi.Sentimente.Realitate.Adevar.

Te’ai simtit vreodata dat la o parte?Te'ai simtit vreodata ignorat de toata lumea ..de persoanale importante din viata ta?Poate ca nu..Dar eu da.Nu este nici o poveste nu este nici o minciuna nu este nimic neadevarat.Este purul adevar...Este ceea ce simt si stiu ca este adevarat.Cum este cand te simti bine ..esti vesel..iar acea persoana iti interzice sa razi.Practic iti interzice sa fii fericit doar pentru ca il deranjeaza orice gest sunet sau cuvant din parte ta?Cum este cand esti trist..debusolat..acea persoana te vede..dar nu constientizeaza sau pur si simplu nu'l intereseaza de tine..si nu te intreaba ce ai patit...Cum este cand tatal tau este in viata..il vezi zi de zi dar pentru tine e ca si cum nu ar existat?Ca si cum ar fii mort?Cum este cand simti numai repulsie fata de el cand nici nu vrei sa’l vezi cu zilele..cand iti doresti sa dispara..cand iti doresti ka pentru cateva ore sa nu'i mai auzi vocea.

Cu siguranta alti copii nu au un tata si'l doresc enorm..Dar eu il am si nu am ce sa fac cu el.Pentru mine este un obiect decorativ care ocupa un spatiu bine delimitat in aceasta casa si care nu face nimic productiv si care degeaba traieste.Puteti sa ma judecati cat vreti...dar nu va doresc sa simtiti vreodata ce simt eu in fiecare zi..si mai ales in momentul acesta.

Trecand peste aceste cuvinte macabre din partea mea..Vreau sa spun ca nu’mi doresc nimic mai mult decat un week-end numai cu “El”..De fiecare data trebuie sa se intample ceva..trebuie sa ploua..sa fie frig..sa ninga(asta pana akum ceva timp) Ori ca eu sa RACESC!!!

Da...am racit...si pentru mine a fost o surpriza..nu ma asteptam la asa ceva.De dimineata cand m’am trezit intradevar aveam mici disconforturi..dar nimic grav..insa..cand am ajuns la scoala dupa 10 minute..toate acele simptome ale racelii la mine erau.Distractie mare.

Ceea ce m’a enervat foarte tare..ce’I drept am ramas stupefiata..cand am vazut ca distinsa si iubita mea profesoara de informatica respective TIC,nici macar nu s’a sinchisit sa observe faptul ca imi era foarte rau.Nu a observat ca nu scriam..ca nu vorbeam..ca nu o mai intrebam tot felul de prostii cum faceam de obicei la ora ei.Puteam sa mor in banca si domnisoara “fund mare” nici nu baga de seama.

Profesorii astia nu sunt pusi la catedra doar pentru a deschide gura si a spune 2 cuvinte..ci ei trebuie sa’si asume orice responsabilitate in caz ca un elev a patit ceva in timpul orelor de curs.

Felicitari directorului ca a angajat o asemenea idioata.

Felicitari profei pentru “Cel Mai Bun Spirit De Observatie”!!!!!!
Si nu in ultimul rand Felicitari acelor persoane care i’au acordat acea “diploma” cum ca poate fi cadru didactic acestei INCONSTIENTE!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu