23 martie 2010

Leapsa...

Doamnee de cand imi doream si eu asta!Vedeam pe diferite bloguri si mi se parea super funny si uite ca acum am primit si eu!

Primul cuvant pe care l-ai spus:Pai..acelasi cuvant pe care il spun majoritatea copiilor "mama"
Primul tau sarut:La 12 ani!
Prima formatie care ti-a placut la nebunie:Mai..din cate imi aduc eu bine aminte nu am avut o anumita formatie preferata..gustul meu pentru muzica s-a format in timp.Ascultam ce asculta si sora mea!
Primul CD cumparat:Cei drept pana acum nu am cumparat nici un CD.Cele goale nu se pun..deci..Nu!
Prima zi de liceu:A fost un pic ciudat..ma uitam in jur si toata multimea aceea era ceva PREA MULT pentru mine.A fost mai usor pentru ca eram cu o colega din generala.
Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul/a:Numai stiu
Prima zi de facultate:Va urma..
Prima restanta:Va urma!!!!!
Prima zi la locul de munca:A fost ok avand in vedere ca stiam persoanele cu care am lucrat cam 3 saptamani.A fost de acomodare prima zi.
Prima oara cand ai postat pe blog:28.05.2009

Multumesc din suflet pentru aceasta leapsa Anelisei.
Revin cu o noua postare.

Un comentariu: