1 martie 2010

1 Martie!

Chestia asta cu 1 martie...acum..mii se pare o prostie.Avand in vedere ca romanul a inceput sa preia foarte multe sarbatori din afara cum ar fii Halloween'ul,Valentine's Day..au inceput sa uite de sarbatorile noastre pure..romanesti.Si e pacat..adica..ce roman esti tu da nu tii cont de unele lucruri ce tin de tara ta.Iubita noastra Patrie:))
Ce'i drept..acum pe mine ma lasa rece tot ce se intampla in jurul meu..nu ma mai intereseaza atat de mult de sarabatorile astea mai importante.Dar..defapt..1 martie nici nu este o sarbatoare.Luna martie este "luna cadourilor" asa se spune.Dar cine a zis prostia asta?Pana la urma nu esti obligat sa faci cadouri pentru ca asa a zis un nene sau o baba!Sa fim seriosi.Plus de asta este criza..sa o lasam mai usor cu aceste "atentii" pentru ca eu una nu ma consider o pup'n'cur'ista si de aceea cred ca cel mai bine ar fi sa stau cumintica in banca mea si sa'mi vad de treaba.Ce atata agitatie?Pentru ce sa'mi dai mie un "martisor" amarat pricajit pe care ai dat 1 leu si crezi ca ma vei face fericita.Hello!!!!Este doar o bucatica de plastic/carton/celofan/sau doar o ata cu care sincer..NU AM CE FACE.
Cu 8 martie sunt de acord,este Ziua Mamei.Atunci da poate ii voi lua si eu ceva mamei.Doar ei.Asa ca dragi profesoare..de ce intinde'ti si voi mana?Nu esti mama!!!!!!Nu aveti un milion de copii..deci..nu v'a faceti sperante cu privire la acele cadouri scumpe..pentru ca ve'ti primi P**a :D
Poate ca restul fetelor ma vor dusmani pentru ceea ce voi spune..dar imi pare rau eu nu sunt ca voi!
Dragi baieti..poate ca pana acum a'ti venit de 1 martie cu sacosa la scoala si a'ti impartit la martisoare prin clasa pana vii s'a facut rau..asta pentru ca mamicile v'a cumparau martisoare pentru fetite..si nu avea'ti incotro..dar acum...a'ti mai crescut si voi sunteti ditai oamenii...ce rost are sa da'ti banii pe niste prostii?Cand a'ti putea foarte bine sa va duce'ti intr'o carciuma beti o bere v'a luati si un pachet de tigari..sau ar merge si o ora de biliard!!!
Nu v'a mai agitati atat..pe nimeni numai intereseaza chestia asta.Nu o sa vina nici o disperata la tine sa'ti zica "Vaiiiiiii Costicaaa mi'ai luat martisor???Vreau sa vad!!Hai da'mi un martisor!!"
Nuuuuu chiar nu !!Cred...
Eu de exemplu cand eram in generala si primeam martisoare de la "scumpii mei colegi" ma duceam cu ele acasa..si le bagam intr'un colt.Le tineam acolo ceva timp si cand trebuia sa fac curat le aruncam.Bine pe cele care nu'mi placeau.Dar cu timpul s'au dus si celelalte.Nu aveam ce sa fac cu ele..plus de asta ocupau spatiu degeaba.
Tin minte ca unele colege faceau intrecere care are cele mai multe martisoare...Ok!!!!!!!:))
O prostie..ma rog..
1 martie de kkt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu