25 martie 2010

Fara indiferenta!Fara ironii!

De ceva timp am observat ceva.Cum ca unele persoane interpreteaza foarte usor simple cuvinte..simple sentimente exprimate.Aici sunt si pareri bune dar si rele.Sunt persoane care vorbesc in necunostinta de cauza..sunt persoane care nici macar nu stiu intreaga poveste..sunt persoane care judeca alte persoane fara ca macar sa le cunoasca ..sa stie povestea lor de viata.Nu mi se pare corect.Eu una daca nu stiu despre ce e vorba nu ma bag,iar daca persoana care sufera dintr-un anumit motiv este in stransa legatura cu mine atunci incerc sa aflu despre ce e vorba..apoi imi dau cu parerea si de ce nu sa'i dau un sfat.

Am invatat sa nu judec dupa aparente.

Cel putin mie mii se pare ca asta este lipsa de educatie (intr-un fel) poate gresesc poate NU.Insa foarte multi oameni se grabesc sa vorbeasca exact intr-un moment nu tocmai potrivit.Nu te gandesti ca poti rani persoana respectiva?Nu te gandesti ca ii poti face si mai mult rau neacceptandu-l asa cum este..criticandu-l mereu..si dandu-ti cu parerea aiurea..asta ca sa nu treci neobservat?

Maturizati-va!

Parintii vostri nu v-au invatat ca nu trebuie sa radeti de persoanele cu probleme(de orice fel)?

Puneti-va in locul lor..sa mergeti pe strada si restul lumii sa va arate cu degetul si sa rada de voi si sa va jigneasca in cel mai urat mod.Va ve-ti simti umiliti..ve-ti intra in pamant de rusine.Va ve-ti dori sa muriti pentru ca nu sunteti ca ei si pentru ca lumea nu v-a accepta asa cum sunteti.

Ve-ti adormi mereu cu gandul ca poate maine v-a fi altfel..poate maine lucrurile se vor schimba..poate maine v-a ve-ti face bine..poate maine v-a ve-ti putea face un prieten(amic).Insa nu v-a fii asa .

Sunt diferite cazuri.Si nimeni nu trebuie sa se bage in problemele altcuiva.

Cu aceasta postare pot fi criticata..sau NU.Insa nimeni nu ma poate opri.Nimeni nu poate sa’mi interzica ceva.E o tara libera!

Un comentariu:

  1. Da pisi..asa..ia atitudine..E vorba despre o persoana..despre o doamna..da la mine pe blog cum se interpreteaza tot ce zic..prefer sa nu bat apropo..ca m-a cert cu toata lumea din cauza blogului asta..Uff...Pisi..nu iesi maine afara:D?te rog..app ma vad cu petrea:))Deci vi afara?pe seara?Te rog:X;;)..ca nu ne`am mai vazut de multt:X

    RăspundețiȘtergere