18 octombrie 2009

Tzigareeee!!!!

Vreau neaparat o tzigare!
Am senzatia ca trebuie sa mananc non stop!!!
Cat de aiurea e sa te ascunzi de parinti..mama stie..dar mie aiurea sa fumez de fata cu ea ..iar domnu..nik nu trebuie sa afle ..poate dupa ke fac 18 ani:))
Atunci voi fi in siguranta..sau poate nu :))
Am pofta de ceva dulce..ceva bunnn!!!
Mie lene sa ma duk pana jos sa'mi i'au ceva..dar asta ar insemna ca intai va trebui sa ma duk sa'mi fuck baie...sa ma usuc...pana ma imbrak..imi trece pofta..
Aseara "L" mi'a facut pofta de clatite:))
Am zis ca'mi fac si eu dar m'am lasat pagubasa..prea mult tp..
Stau ku cartea de romana deschisa de vreo ora..
Nici o miscare:))
Imi gasesc mereu altceva mai bun de facut...
Numai cand ma gandesc la cat am de scris spun..mai tarziu..
Apoi mai tarziu..mai tarziu si tot asa..se duce ziua.si eu nu am facut nimic..:
N'am chef de nimic..
Vreau o tzigare si atat..cu sigurantza m'ash mai calma..
........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu