1 octombrie 2009

Diferente intre noi!

Ce nu iti place?Ce nu iti convine?
Nu..chiar nu este asa cum spui tu...ei nu fac nici un fel de diferente intre noi suntem 2 si doar 2.Altele numai sunt..ce diferente vezi intre noi?
Mie mii se pare ca tu singura cu mana ta ti'ai facut toate astea..ai gresit enorm..fata de ei si de aceea au inceput sa'si piarda increderea in tine..
Diferentele dintre noi ,este ca eu sunt mai impulsiva ..incerc din resputeri sa fiu independenta,mai..(rebela) sa vb in termeni folositi de tata.Daca tu te'ai dus sa le ceri voie(bn asta se intampla kam akm 6 ani)sa'ti mai bagi un cercel in ureche(fiind al treilea)..normal ca nu te'au lasat..cand ai vrut sa'ti pui pierce in buza nu te'au lasat..ai vrut tatuaj nu te'au lasat..
NORMAL!!!!!!!!
Eu,,spre deosebire de tine nu m'am dus ca un copil dala mic sa'i zik mamei "mamiiii vreau si eu o ciocolata" si ea sa zika "NU!!"...cel mai bine te duci si iti faci ce vrei tu fara ca ei sa stie.
Practic ii pui in fata faptului implinit..si atunci nu o sa mai aiba ce sa zika.
Am vrut pierce..mi'am pus..am vrut tatuaj..mi'am facut..
Pentru ca sunt de 1000 de ori mai desteapta decat tine!!
Dar asta nu inseamna ca pe mine ma iubesc mai mult sau kakaturi dastea..
Totusi avem o varsta si trebuie sa ne purtam ca atare..nu sa incepem cu texte de gradinita" mi'a luat pixu","m'a tras de par"..
Tre sa fii prea nebun ca sa faci chestiile astea:))
Doamnee dumnezeule!!!Ca nu ii mai satura Dumnezeu o data!!!
Nu aveti de gand sa va potoliti...in continuare ma faceti sa ajung la nebuni!!
O sa'mi iau campii intr'o zii!!Ca nu va mai suport!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu