28 octombrie 2009

Opereta fara Pisi...:(

Am fost la opereta!!Cu diriga si inca 3 colegi de'ai mei.
Mi'a placut enorm!!G. cand m'a sunat peste 2 sec a inchis:))
Am sunat'o pe pisi sa auda si ea ..mi'a parut rau ca nu a fost cu mine ..mi'ash fii dorit din tot sufletul sa fie langa mine..insa nu a fost sa fie ..Prima la care m'am gandit ea a fost..Dar nu s'a putut atunci..Exista o data viitoare.Si vom merge noi amn2!!
A fost extraordinar..minunat..mirobolant..impresionant..
Nu va fii pentru prima oara cand voi merge la opereta!Si nu inteleg de ce toti cand aud ca m'am dus la opereta reactioneaza ceva de genu "ce??Opereta?ce e aia?hai frate in halul asta ai ajuns?ce drq cauti u akolo?E nashpa"
Nashpa sunteti voi Bai INCULTILOR!!
Habar nu aveti ce'i aia cultura!!Daca va intreaba cineva ceva legat de intorie,geografie orice raspundeti cu "Salam","Gutza"!!
Cand am spus ca tzara asta se duce de rapa, pei am zis adevarul si numai adevarul!!
Asta este..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu