12 octombrie 2009

Depresii si alte cacaturi!

Superman se apropie:
Venus sta in casa parteneriatului motiv pentru care in calea ta apare barbatul potrivit in orice moment sensibil si capabil sa poarte discutii interesante cu tine,atent si extrem de pasional in dormitor[Mda fix asta ma preocupa pe mine]Cum il vei cunoaste?Te va cuceri incet,pentru ca este genul de barbat la care nu te uiti de prima data![Of course ]Cand vreodata?!!!
Ma simt din ce in ce mai singura si asta pentru ca asa vreau eu.Pentru ca m'am indepartat de toti.Numai tin legatura decat cu cateva persoane.Cum ar fi "B" -"I"-"G"..dar foarte rar si asta daca ei ma cauta.Cu "B" imi place sa stau,imi place sa vorbesc cu ea pentru ca am ce discuta cu ea .

Avem discutii interesante,educative,culturale,strict personale..Imi place pentru ca denota un aer de inteligenta destul de mare la varsta ei.(Nu spun ca nu e bine din contra..insa e mai diferita decat "altii" de varsta noastra)

Ma invata foarte multe lucruri si chiar daca atunci cand mi'a dat un sfat poate ca nu am reactionat pe masura si asta nu a insemnat ca nu am ascultat.Stiu ca nu m'ar invata de rau.

Poate ca a fost mai bine ca nu am vorbit o perioada.Ne'a prins bine amandurora!In tot acest timp ne'am maturizat foarte mult,am invatat sa trecem peste anumite "bariere" am lasat de'o parte orgoliul care nu facea altceva decat sa ne indeparteze si mai mult.Datorita ei m'am cumintit foarte mult si imi place asa!
Am inceput sa'mi revizuiesc vocabularul..si toate datorita ei.Ii multumesc din tot sufletul pentru ca in procent de 20% sunt ceea ce sunt acum.De restul s'au mai ocupat si altii:))


Cat despre starea mea depresiva,ash avea multe de zis ,insa nu cred ca este momentul oportun.

Pur si simplu trec printr'o perioada mai grea d.p.d.v. emotional.Tind sa ma inchid cat mai mult in mine,problemele mai putin importante le impartasesc si cu altcineva..insa nu sunt persoane despre care sa merite sa vorbesc.

Simt din ce in ce mai mult nevoia de a fi singura.Ma pot distra cu mine insami,sunt constienta ca o pot face.Vreau doar sa am un loc al meu cu lucrurile mele si atat.
Insa acest lucru e greu de dobandit mai ales acum.Probabil ca atunci cand voi avea parte in sfarsit de asta nu voi mai avea nevoie.Nu stiu cat ma va mai tine aceasta stare...nu pot estima in ore..zile..sapt..luni..de ani nu se pune problema..nu cred ca ajung pana acolo...

Sunt foarte schimbatoare,si a inceput sa'mi placa asta,celor din jur nu prea...Cad de la o extrema la alta.

Ce simplu poate fi sa'ti asterni gandurile pe o foaie de hartie..insa cand vine vorba de a spune cu voce tare..trebuie sa duci o munca de lamurire destul de grea chiar si cu tine insuti.Exista posibilitatea de a nu fi inteles de cei din jur,cuvintele tale pot fi interpretate gresit..si de aici pana a fi pe placul tuturor e cale lunga.Nu o sa existe niciodata persoane care sa fie capabile de a intelege fiecare gest,fiecare cuvant..Niciodata nu vei reusi sa fii pe placul tuturor..De aceea este bine sa ai mai multe fete..Ajungi sa fii placut chiar si de cel mai aprig dusman..

Toata aceasta presiune care se lasa din ce in ce mai grea pe umerii mei..ma face sa ma simt asa ..poate ca asta este una din miile de explikatii pe care le pot da avand in vedere starile mele de kkt.E vorba si de scoala..si de ai mei..si de "prieteni"..Toate aceste lucruri se acumuleaza..

Nu stiu cat voi mai rezista..Acum numai rezist somnului ce ma tot pandeste de vreo ora..

Noapte buna..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu