12 iulie 2009

drepturi


Stii...e vara..e vacanta...se presupune ka trebuie sa ma distrez...ha!!!kne a spus asta??eu ??dha....se presupune ka vara trebuie sa te distrezi sa profitizi de cele 3 luni in kre nu ai nimik altceva de fact dkt sa stai in casa sau sa iesi afara sau sa pleki prin dif lokatii...mrg...asta ar fii vacantza perfecta...dar NU...nu...eu trebuie sa fac exact pe dos...dc??nik eu nu stiu...oare???posibil....si vine akm intrebarea intrebarilor:"ce'i ku textul asta "?..ei bn:))) nik eu nu stiu :))
Probabil e din cauza vremii kre imi da o stare de rahat(scz d expresie) dar kiar asa este ...kred k ar trebui sa iau toate site'urile de jokuri la rand toate site'urile de filme si sa stau sa stau sa ma uit la 10 filme pe zi...sa ma jok ...mai arunk un oki la tv..si knd ma plik prea tare mai dau o raita pe afara...asa bn ar fii...in alte zile..sa citesc o carte..asa da vacantza...nu ke fac eu defapt..adio kin adio suparari:-h!!!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu