13 iulie 2009

probleme existentiale ale adolescentilor!






Am o problema!!Cineva sa ma ajute??!!HELP!!!ok nobody...why???why me??because i'm not 2 strong ..ok asta poate am inteles dar incercarile mele au fost in zadar...incerc iar si iar si iar pana spun STOP!e prea de tot.Dar ?de ce? ce am facut ?cu ce am gresit ca sa merit asta?



Bun poate am nevoie de o pauza !POATE!...deci sperantele sunt mari...sunt VISE!!!...numai ka sunt vise spulberate...sunt vise ce nu pot fii atinse..numai daka vrei cu adevarat acest lucru dak iti doresti cu ardoare ..dar totusi...nu reusesti...dc?te intrebi de mii de ori dc nimic nu iti iese asa km ai fii vrut...asa km ai visat..???de ce ?Ei bn nik makar eu nu am rasp la asemenea intrebari pe kre am ajuns sa mii le pon si eu...si asta ma ingrijoreaza ...pentru ca nu am gasit pe nimeni care sa'mi rasp la anumite intrb..e ceva grav ?adik ..e ceva de care nu m'ash putea descotorosi?adik e ceva fara kre nu ash putea trai eu nu kred...am ajuns la concluzia k pe lumea aceasta exista intrebari fara raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu