4 iulie 2009

miercuri-joi-vineri





azi mi'am rezervat putin tp pt a mai scrie kte kva pe blog..avand in vedere k aproape in fiekare zii mii se intampla kte kva dubios ...plakut sau kiar enervant ..in concluzie voi avea mereu kva de zis .miercuri seara eram la munk..si ce urma sa'mi auda urekile nu era nik suparator..adik voi avea si eu zi libera in sf ma voi putea trezi mai tarziu voi putea sta p mess...orike alta activitate decat aceea de a'mi petrece toata ziua intr'o rulota stand dupa toti ametzitii si toate ametzitele sa se hot ce vor :))..mrg..de miercuri seara mi'am facut planuri ku byby k vom merge la BFF(biblioteca fara fir) si apoi mai vedem noi ce facem...a pikat kiar pe 1 iulie (a fost ziua Denisei)mi'a parut rau k nu am putut fii ku ea de ziua ei..dar anumite probl m'au impiedikat..asta e ...am fost ku byby la BFF ne'am luat cartile 1.-Bell de Nuit->"aventurile intime ale unei prostituate de lux bucurestene".2.-"Cum sa'ti intaresti increderea in tine ".Prima carte am terminat'o kiar azi a fost mf numai pon la socoteala limbajul vulgar folosit si toate conotatziile sexuale :)) mrg in sinea ei a fost o carte interesanta...publikata in anul 2007 ..deci sunt lukruri recente si "tipa" supranumita "floare de crin " in varsta de 26 de ani vb despre multe vedete gen Monica Columbeanu ,Laura Andresan,Dan Chisu,Irinel,Zavoranca,Andreea Marin si Stefan Banica jr. si multi altii.fata este din provincie in copilarie era o fetita rusinoasa si silitoare.ajunge sa fie virgina in facultate la 21 de ani ...pana knd gaseste pe cineva sa o scape de "povara" de at devine curva de lux ,iar pe parcurs povesteste despre relatiile pe kre le'a avut ku toti barbatii(majoritatea)..mrg am mers am papat o inghetzata la MC ne'am plimbat pe akolo am ask putzina muzik in Cismigiu nusj de und erau tipi de la aviatie dl marina kiar nu stiu .. era un fel de muzika clasika ..kiar mia plakut..apoi ne'am indreptat spre casa ...pe la 6 asa tokmai knd ajunsesem la noi in park ma suna marius si imi spune k a uitat k e spectacol si k au nevoie de mn ..deci nu'ti imaginezi kt de nervoasa eram..dup keva tp dau sa'mi aprind o tzigare o skot din paket tzigarea o tineam in mana si sa bag paketu si byby imi zice "coco...taikatu!!!" omg am bagat rpd paketu dar nik sa se obs k ma askundeam ku kva si tzigarea o tineam strans in mana nu kred k ma vazut sau poate da sau mai bn zik k nu ma vazut si gta orkm el e kam kior =))) ...mrg dup ke k eram plina de spume k m'au kemat la munk "o ziii libera nu pot sa am si eu una ..una singura!!!cer prea mult???"...a mai fost si faza ku "monstru"..mrg plek eu la munk..aj akolo si nu dup mult tp incepe ploaia:)) super ..si nu a mai fost kne stie ke clienti...ploaia nu se mai oprea km aj eu la taxiu ..:-??.. greu... l'am sunat pe tipul ku taxiul in kre mi'am uitat eu tel si mi la inapoiat ka sa vezi k mai exista si oameni ku suflet..dar tipu nu era serviciu super...:(( am stat kre k pana la 10 si kva...pana kand am plekat ku iulian ku masina pana la taxiuri si de akolo spre byby...am mai stat afara ...si exact ce faceam in fiekare seara beam bere (Red's cu caramel )sau nusj ke era ala :))mancam semintze :))) caterink...mrg :))..joi la fel am avut zi libera si asta pt k miercuri nu m'am putut bucura din plin de ea..si orkm knd m'am trezit eu ploua si ploua si ploua si nu se mai oprea :)) mi'am luat cartea in brate si m'am pos pe citit...pana m'am plik..am papat kva..am intrat pe mess...si mi'am fakt planuri pt acea dupa amiaza...byby imi zisese k iese la 8 :O omg eu eram panikata k nu voiam sa dau okii ku "monstru" stii knd esti prins ku kva te simtzi ku muska pe caciula si orikat ai nega..tot se afla adev ..si eu tot aveam impresia k ma vazut dar totusi imi spuneam mie k nu ma vazut...:)) sunt nebuna stiu :-j mrg..nu stiam ke sa fac...mi'am fakt rpd baie m'am aranjat si am iesit am fost ku tutu sa ia kva dl magazin..apoi ne'am intalnit ku byby si s'a format gasca (app mai nou byby ii spune tipului ku zambetul atat de dragutz "ciocolata ta " :)) imi place km suna)si uite asa decurs si ziua de joi ..vineri trezestete si dute la munk a fost atat de pliktisitor inkt am citit jumatate din karte :))) miii sa inkis telu...(am ramas fara baterie) am aj akasa lam bagat la incarkat am sunat'o pe sormea k nu stiam und e :)) l'am sunat pe cumnatzelu k mi se inkisese telu fix knd vb ku el ...am sunato pe byby so intrb dak iese afara ..lam sunat pe tutu k imi daduse 2 sms 'uri si sa'i cer socoteala dc a zis k nu vrea sa iasa...pana la urma am iesit...si am stat toti 4...eu tutut byyb si vlad .. ieri am avut o zii de tot rahatul si kiar nu vreau sa ma obosesc scriind k apoi ma apuka nervii...mrg...akm trebuie sa ma grabesc sa ma duk la munk ..geni deja a ajuns akolo iar eu kred k imi va lua kam o ora pana sunt gta si aj :))...asa k ne auzim ku bn pana data viitoare ..v'am pupat :* bye !!

Un comentariu: