9 iulie 2009

febra MJ distruge prietenii



ieri am constatat k e mai bn sa spui adev cuiva kiar dak ...parerea ta sincera kont mai mult decat o minciuna(spusa ku un gand bun)bineinteles...azi am fakt asta de mai multe ori si mi'am dat seama k adev doare..si doare tare...nu inteleg dc unii oamenii accepta mai greu adev dkt o minciuna..cu'i iar place sa fie mintzit?nimanui..dar ce pretentzii mai ai dc te mai superi at knd cineva iti spune adev ...mi'e greu ..eram fericita k mi'am invins "teama" de a spune "verde in fata" ..e adev..mai faceam asa dar nu ku toti .. ["kred k a fost o fapta buna spunandui ce gandesc" mrg...]


data viitoare o sa fiu atenta kui ii voi spune km..knd..eu una nu kred k am gresit ku kva..nik makar nu simt nevoia sa'mi cer scz pt k stiu k am dreptate scz sa'si ceara ea ..hm...
povestea ar fii cam asa :de cand a murit Michael Jackson gta are toate mel lui in pc tzine doliu...numai de el vb...are poza ku el la av...incearca sa'l imite..se uita pe youtube...la CNN la stiri..citeste ziarele ...si inainte sa moara nik makar nu stia kne e MJ..ce sa spun si m'am enervat..dja incepuse sa devina enervanta situatia si iam spus :"buey sincer sa'ti spun da fara sa te superi p mn akm p bune u inainte nik makar nu ask mj si akm ce sa spun vai tzin doliu dup el da ke mah tia fost ruda KMVA Cine era unu kre kanta mare lukru sa dus sa dus asta e toti la un mom dat murim akm sa dus el pe bune deci mii se pare cea mai mare prostie eu pana la urma ma kk p mj si p doliu si p toate ce s spun knd traia nik o mel nu aveati in pc akm k a murit gta vai am toate mel lui vaii ma uit p youtube la stiri la tv la nusj ke pe CNN k tzin doliu pt el pff o prostie frt..akm eu tiam zis sincer ce gandesc..fie k te superi...fie k nu da prea ati disperat frt ku mj mj " si vine rasp..:" si dk asc cE?"...si knd te gandesti k la un mom dat ne intelegeam super bn...mrg..asta'i viata ..
proasta am fost eu ..de data asta numai las dl mn !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu