22 octombrie 2011

Two and a half men

De vreo saptamana am inceput sa ma uit la "Two and a half men".Stiam de serial de mult timp...chiar ma uitam la Tv seara rare ori si m'am hotarat sa'l iau de la primul sezon.Mi'a placut si'mi place si am de gand sa ma uit pana la sfarsit,chiar daca multi spun ca sezonul 9 a fost stricat de cand cu Ashton Kutcher.
Eu zic ca merita incercat!Voi L'ati vazut?
VREAU O PARERE!





Charlie este un burlac de patruze
ci de ani, plin de succes si cu o cariera de autor de jingle-uri. Locuieste intr-o resedinta langa ocean, in Malibu, California si duce o viata plina de placeri. Dar fratele sau Alan divorteaza dupa doisprezece ani de casnicie si impreuna cu fiul sau Jake (un copil de de zece ani, lenes si mai grasut) se mut
a impreuna cu Charlie. In acest moment existenta comoda a lui Charlie este zdruncinata. Iar intr-o casa in care nimeni nu este adult, situatia cu greu poate fi tinuta sub control. Cei doi frati au foarte putine lucruri in comun, dar invata sa convietuiasaca si sa ia decizii impreuna
referitoare la Jake.


Un comentariu:

  1. L-am vazut si e cel mai tare serial de comedie. Intr-adevar, sezonul 9 este mai slabut :)

    RăspundețiȘtergere