18 octombrie 2011

I need you so much


In timpul crizelor mele de "personalitate" in care nu puteam suferi pe nimeni langa mine ,ma gandeam :"Oare,de ce sunt eu asa?"
Ma uitam la el si ma intrebam?Ce'mi place la el?De ce il chinui atat?De ce
ne certam?Ce nu'mi convine?Ce trebuie facut mai departe?Oare voi mai fi cu el peste o luna?Cat vom rezista?Cand ne vom desparti?Voi putea face eu asta?O va face el?......
Apoi il luam in brate si il sarutam si singurul lucru care era in capul meu in acel moment era ca IL IUBESC!
Da...il iubesc..si toate aceste intrebari fac parte din cartea de benzi desenate ale celeilalte personalitati ale mele foarte obscura si foarte indepartata de lumea reala...care...cu acordul meu,sau nu iese foarte putin din barlogul ei incercand sa ma influenteve in vreun fel...stiti cum sunt caracterele acelea de pe umeri cu ingeras si diavol?Eh..cam asa sta treaba si la mine.
Thanks God la mine nu se vede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu