23 octombrie 2011

FALS= contrar adevarului!Stiai asta!SIGUR CA STIAI!

Atat de falsi.DA!Oamenii sunt atat de falsi.uneori sunt scarbita chiar de mine insumi ,de ceea ce pot face,de ceea ce pot spune.Sunt falsa.DA!Recunosc.Nu mie frica,nu mie jena sa recunosc asta.Sunt asa pentru ca asta imi impune societatea.Si nu vreau sa fiu asa...nu imi sta in caracter...dar sunt fortata de lumea asta rea care ma impinge sa fac si sa spun lucruri care nu vreau sa le spun.
Sunt o ipocrita.Spun ceva ,dar gandesc cu totul altceva.Nu ma pot exprima liber.Nu pot sa'i spun unei persoane ca arata groaznic in ziua respectiva,sau ca hainele pe care si le'a ales sunt urate,sau ca sa machiat oribil.Nu pot!Spun cu zambetul pe buze si de o sinceritate maxima "Ce bine arati azi"!.
Da!Este mult mai usor asa...este mult mai usor sa minti decat sa intrii in niste discutii interminabile,sau sa faci persoana
aceea sa se simta prost,sau mai rau sa strici "relatia" cu ea.
Nu imi este greu sa fac asta.Cu totii mintim si cu totii avem un motiv bine intemeiat sa o facem.Eu una o recunosc...altii nu o vor face in veci.
Sunt o mincinoasa sincera.Suna ciudat,nu?!?! Asa spuneam si eu.
Nu ai ce sa faci...asa este omul facut sa fie...asa te fac imprejurarile sa fii.Acum nu mai poti admira adevaratul frumos,numai poti fi sincer cu anumite persoane.De ce?!Este spre binele tau si al celui pe care'l minti.
Lumea e falsa,toate lucrurile din jurul nostru e fals.
Oare cand vom putea fii intradevar sinceri unii cu altii?Cand?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu