18 februarie 2011

Secrete

Am primit de la Alexandra o leapsa.Unde trebuie sa spui 7 secrete ale tale.Pai nu stiu daca am secrete,cel putin nu secrete care sa le stie toata lumea..hm..sa vedem..

1.Sunt foarte timida
2.Ma enervez foarte repede si de aceea uneori am impresia ca un mic demon sta ascuns in mine.
3.In clasa a 4 a invatatoarea mea ma batut cu caietul in cap.:)) Mama nici acum nu stie.
4.Cand eram mai mica ii minteam pe ai mei...acum lucrurile s-au schimbat.
5.Uneori pot fi dusmanoasa
6.Urasc sa fac ordine,curatenie,orice inseamna sa pui lucrurile la locul lor.
7.Ma bucur tare mult ca nu sunt "o tipa populara".(motivele sunt multe).

Ei..si eu care credeam ca nu voi avea 7 secrete de impartasit :))
Aceasta leapsa poate sa o ia cine vrea.
Vam pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu